; راهنمای خرید سررسید سال جدید ۱۴۰۰؛ گران نخرید! - فال و خواب
شعر در مورد باران برای انشا و شعر درباره باران از فروغ فرخزاد و شهریار و سهراب سپهری

شعر در مورد باران برای انشا و شعر درباره باران از فروغ فرخزاد و شهریار و سهراب سپهری

شعر در مورد باران برای انشا شعر در مورد باران برای انشا ؛ شعر درباره باران از فروغ فرخزاد و شهریار و سهراب سپهری در …

متن کوتاه درباره هوای پاک و شعر طنز و مطلب در مورد هوای پاک

متن کوتاه درباره هوای پاک و شعر طنز و مطلب در مورد هوای پاک

متن کوتاه درباره هوای پاک با مجموعه شعر در مورد هوای پاک ، اشعاری زیبا در مورد هوای پاک برای نوجوانان ، زیباترین شعر در …

شعر در مورد فرزند دختر و شعر مولانا در وصف پدر و دختر از حافظ و فرزند صالح

شعر در مورد فرزند دختر و شعر مولانا در وصف پدر و دختر از حافظ و فرزند صالح

شعر در مورد فرزند دختر با مجموعه شعر در مورد فرزند خوب و صالح ، اشعاری زیبا در مورد فرزند ناخلف ، زیباترین شعر در …

راهنمای خرید سررسید سال جدید ۱۴۰۰؛ گران نخرید!

چرا داشتن راهنمای خرید سررسید ضروری است؟ آیا شما هم جزو دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید خرید سررسید نیاز به راهنمایی ندارید؟ پس از تنوع سررسیدهای موجود در بازار بی‌خبر هستید! سررسیدها انواع مختلفی دارند؛ انواع سررسیدها می‌توانند از نظر جنس جلد، نوع کاغذ، فرمت نمایش تقویم و کیفیت صحافی با یک‌دیگر متفاوت باشند. بنابراین بدون داشتن اطلاعات کافی برای خرید سررسید و سالنامه احتمالا سررسیدی می‌خرید که خیلی کاربردی نخواهد بود! به عنوان راهنمایی اول باید حواستان به قیمت سررسید ۱۴۰۰ باشد؛ آیا به سفارش سررسید لاکچری فکر می‌کنید و یا می‌خواهید یک سررسید ارزان‌تر بخرید؟ برای کاهش هزینه‌های مربوط به خرید سررسید و سالنامه بیشترین موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید انواع جنس جلد سررسید است که قیمت‌های متفاوتی دارند. سررسید با جلد چرم طبیعی گران‌ترین نوع سررسید و سررسیدهایی با جنس ترمو و یا سلفون جزو سررسیدهایی با قیمت مناسب‌تر به شمار می‌روند.

دومین راهنمای خرید سررسید ۱۴۰۰ توجه به انواع قطع سررسید است؛ یک سررسید کم‌جا و سبک می‌خواهید که درون کیف دستی خود حمل کنید و یا یک سررسید بزرگ‌تر با فضای بیشتر می‌خواهید تا بر روی میز کار و مطالعه‌تان قرار دهید؟ برای خرید سررسید کاربردی باید ابتدا با انواع قطع سررسید و سایز هر یک به خوبی آشنا باشید و سپس اقدام به سفارش سررسید و سالنامه کنید. سومین راهنمای خرید سررسید ۱۴۰۰ نیز توجه به فرمت نمایش تقویم و میزان فضای خالی برای یادداشت کردن است. سررسیدها در فرمت‌ها مختلفی روزهای سال را نمایش می‌دهند؛ برخی از آ‌ن‌ها روز شمار، برخی هفته شمار، ماه شمار و حتی به صورت سال در یک نگاه چاپ می‌شوند.

بنابراین برای خرید سررسید ابتدا نوع نیاز خود را بسنجید و سپس اقدام به خرید کنید. اگر فضای خالی بیشتری برای یادداشت کردن نیاز دارید باید سررسیدهای بزرگ‌تر را خریداری کنید. همچنین اگر سررسیدی می‌خواهید که با کمک آن یک برنامه ریزی دقیق روزانه داشته باشید، سفارش سررسید روز شمار بهترین گزینه ممکن است. اما این نکته را فراموش نکنید که سررسید روز شمار می‌تواند کمی از دیگر انواع سررسید ۱۴۰۰ گران‌تر باشد؛ چراکه برای چاپ آن حجم بیشتری کاغذ مورد استفاده قرار گرفته است.

راهنمای خرید سررسید ۱۴۰۰

چگونه یک سررسید کاربردی بخریم؟ احتمالا وقتی برای اولین بار با این سوال مواجه شدید از خودتان پرسیده‌اید مگر خرید سررسید و سالنامه هم نیازی به راهنمایی دارد؟! اگر تصور می‌کنید با مراجعه به یک سایت اینترنتی و یا یک فروشگاه نوشت افزار می‌توانید به راحتی سررسید مورد نیازتان را بخرید باید بگوییم سخت در اشتباهید! چراکه تنوع سررسید و تقویم‌های موجود در بازار آنقدر زیاد است که بدون راهنمایی احتمال دارد سررسیدی خریداری کنید که به هیچ کارتان نیاید!

راهنمای سفارش سررسید ۱۴۰۰ کمک می‌کند تا از میان انواع مختلف سررسید کاربردی‌ترین آن‌ را انتخاب کنید. سررسیدها از نظر جنس جلد، فرمت نمایش تقویم، نوع کاغذ و یا حتی کیفیت صحافی با یک دیگر متفاوت هستند. آیا تاکنون پیش آمده است که سررسیدی بخرید اما نتوانید از آن متناسب با نیازی که دارید استفاده کنید؟ پس شما برای خرید سررسید و سالنامه حتما به راهنمایی نیاز دارید! تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید؛ نکاتی را به شما خواهیم گفت که کمک می‌کنند تا یک سررسید کاربردی و ارزان سفارش دهید.

راهنمایی اول؛ خرید سررسید ارزان و یا سررسید لاکچری؟!

اولین راهنمایی در رابطه با خرید سررسید، توجه به قیمت سررسید ۱۴۰۰ است. قیمت سررسید تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها جنس جلد سررسید است. آیا می‌دانستید برای ساخت جلد انواع سررسید از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شود؟ انواع جنس جلد سررسید عبارتنداز:

  • چرم طبیعی
  • چرم مصنوعی
  • گالینگور
  • ترمو
  • سلفون

در این میان چرم طبیعی از همه گران‌تر است و البته لاکچری‌تر! اگر می‌خواهید سررسیدی بخرید و آن را به دیگران هدیه دهید، گزینه چرم طبیعی مناسب به نظر می‌رسد. اما اگر به خرید سالنامه و تقویم برای استفاده شخصی فکر می‌کنید بهتر است سررسیدی ارزان‌تر اما مقاوم‌ خریداری کنید. به عنوان مثال ترمو نوعی چرم مصنوعی مرغوب بوده که ارزان‌تر از چرم طبیعی و یا حتی چرم مصنوعی است؛ البته نگران کیفیت آن نباشید چراکه در کنار هزینه مناسب کیفیت قابل قبولی نیز دارد.

راهنمایی دوم؛ یک سررسید قابل حمل می‌خواهید یا سررسید و تقویم رومیزی؟

به عنوان دومین راهنمای خرید سررسید ۱۴۰۰ باید به این موضوع دقت داشته باشید که سررسیدی می‌خواهید که روی میز کارتان قرار بگیرید و یا سررسیدی می‌خواهید که آن را در کیف دستی خود حمل کنید و در تمام طول روز همراهتان باشد؟ انواع قطع سررسید تعیین می‌کند سررسیدی که خریداری می‌کنید قابل حمل باشد یا نه! سررسیدها در انواع قطع و یا اندازه چاپ می‌شوند.

انواع قطع سررسید

همان‌طور که کمی پیش خواندید سررسیدها در اندازه و ابعاد مختلفی چاپ می‌شوند که باید بسته به نوع نیاز خود آن را خریداری کنید. انواع قطع سررسید عبارتنداز:

  • سررسید جیبی
  • رقعی
  • رحلی
  • وزیری
  • پالتویی بزرگ و پالتویی کوچک
  • خشتی

هر یک از این انواع سررسید دارای اندازه‌های مختلفی هستند. اگر سررسیدی می‌خواهید که فضای بیشتری داشته باشد باید از سررسیدهای خشتی و یا پالتویی بزرگ استفاده کنید. اما اگر سررسیدی می‌خواهید که که همیشه همراهتان باشد سررسیدهای کوچک‌تر مانند سررسید جیبی و یا رحلی مناسب‌تر هستند.

راهنمایی سوم؛ فرمت نمایش روزها مهم‌تر است یا فضای خالی برای یادداشت؟

اگر به دنبال راهنمای خرید سررسید ۱۴۰۰ هستید این سوال را از خود بپرسید؛ می‌خواهم سررسیدم فضای خالی بیشتری برای یادداشت کردن داشته باشد و یا فرمت نمایش تقویم آن برایم حائز اهمیت‌تر است؟ روزها در سررسید و یا سالنامه‌ها با فرمت‌های مختلفی نمایش داده می‌شوند. برخی از انواع فرمت نمایش تقویم در سررسید عبارت است از:

  • روز شمار
  • هفته شمار
  • ماه شمار
  • پنجشنبه و جمعه مشترک
  • سال در یک نگاه

معمولا در سررسیدهای روز شمار از آنجایی که هر روز از سال در یک صفحه چاپ می‌شود فضای کمتری برای یادداشت کردن باقی می‌ماند. اما در چاپ سررسید ماه شمار و یا هفته شمار سعی می‌شود فضای بیشتری برای یادداشت وجود داشته باشد. از طرفی برای چاپ سررسیدهای روز شمار حجم بیشتری کاغذ مورد استفاده قرار می‌گیرد و این موضوع سررسید را سنگین‌‌تر و پرهزینه‌تر می‌کند.

شما باید تصمیم بگیرید که کدام یک از این سررسیدها برای شما مناسب‌تر است؟ آیا سررسیدی می‌خواهید تا با کمک آن برنامه ریزی روزانه دقیقی داشته باشید؟ پس سررسید روز شمار خریداری کنید. اما اگر سررسیدی می‌خواهید تا با کمک آن از روزهای تعطیلی در سال و یا وقایع مهم باخبر شوید احتمالا سررسیدهای هفته شمار و یا ماه شمار کاربرد بیشتری برایتان خواهند داشت.

توضیحات متا:

راهنمای خرید سررسید ۱۴۰۰ کمک می‌کند تا برای سال جدید یک سررسید کاربردی‌تر برای خود و یا هدیه دادن به دیگران خریداری کنید.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 24 دی 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.