; قرص نورکرین ؛ اصل خوبه ؟ و شرکت وارد کننده قرص نورکرین زنانه رادیانس - فال و خواب
جوش سر سیاه ؛ ماسک برای کندن جوش سر سیاه و تخلیه جوش سر سیاه بینی

جوش سر سیاه ؛ ماسک برای کندن جوش سر سیاه و تخلیه جوش سر سیاه بینی

جوش سر سیاه جوش سر سیاه ؛ ماسک برای کندن جوش سر سیاه و تخلیه جوش سر سیاه بینی همگی در سایت فال و خواب . …

پانکراس و درمان و کار پانکراس در بدن چیست و پانکراس سمت چپ است یا راست

پانکراس و درمان و کار پانکراس در بدن چیست و پانکراس سمت چپ است یا راست

پانکراس پانکراس ؛ درمان و کار پانکراس در بدن چیست و پانکراس سمت چپ است یا راست همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این …

پماد کلوبتازول و برای چی خوبه و خارش واژن و لک و سفیدی صورت

پماد کلوبتازول و برای چی خوبه و خارش واژن و لک و سفیدی صورت

پماد کلوبتازول پماد کلوبتازول ؛ برای چی خوبه و خارش واژن و لک و سفیدی صورت همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب …

قرص نورکرین

قرص نورکرین ؛ اصل خوبه ؟ و شرکت وارد کننده قرص نورکرین زنانه رادیانس

قرص نورکرین ؛ اصل خوبه ؟ و شرکت وارد کننده قرص نورکرین زنانه رادیانس همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

توضیحاتی در مورد قرص نورکرین

این قرص محرک رشد مو و تصحیح و تقویت سیکل رشد مو و تغذیه کننده ریشه مو است.♥- منبع سرشار از ویتامین ها و اسیدهای چرب – منبع سیلیکا که موجب جلوگیری از سفیدی مو می شود – ۱۰۰% طبیعی بدون هیچ گونه ماده دارویی ترکیبات اصلی نورکرین Man: – ماریلکس Marilex – عصاره آسرولا چری – عصاره گیاه دم اسب – سیلیکا .امروزه حدود ۴۰% از زنان و ۵۰% از مردان در جهان از ریزش مو رنج می برند. تحقیقات نشان می دهد که عوامل مهمی از جمله اختلالات هورمونی و ژنتیکی، بیماری ها، رژیم های غذایی نامناسب و … در ریزش مو نقش دارند. در همه انواع مختلف مو یک وجه اشتراک وجود دارد: اختلال در چرخه رویش مو .چرخه رشد هر تار مو شامل سه فاز رشد، توقف رشد و استراحت می باشدکه پس از طی این مراحل، مو به طور طبیعی می ریزد. در چرخه طبیعی رویش مو، هر تار مو ۸۵ % عمر خود را در مرحله رشد سپری می کند. در صورت بروز هر یک از موارد زیر در چرخه طبیعی رویش مو اختلال ایجاد می شود: – کوتاه شدن مدت زمان فاز رشد – وارد شدن سریع تر تعداد بیشتر موها به فاز توقف رشد – طولانی شدن فاز استراحت و توقف رویش مجدد مو .مراحل درمان ریزش مو: ۱- درمان پایه: نرمال کردن چرخه رویش مو با استفاده از ترکیبات مؤثر ۲- برطرف کردن عوامل ثانویه: درمان اختلالات هورمونی، بیماری های زمینه ای و بهبود رژیم غذایی نامناسب ترکیبات مهمی از پروتئوگلیکان ها در فولیکول های مو وجود دارند که به عنوان محرک رشد مو عمل می کنند. در فاز رشد میزان قابل توجهی از این ترکیبات در فولیکول های مو وجود دارد که فازهای توقف و استراحت فاقد آن می باشند. نور کرین با دارا بودن پروتئینی با منشأ دریایی به نام ماریلکس که حاوی نوعی پروتئوگلیکان میباشد باعث تحرک رشد مو و باقی ماندن مو در فاز رشد می گردد.

قرص نورکرین مردانه

عصاره روغن کبد ماهی و گیاه شنبلیله: دو ماده اضافه شده به فرمولاسیون Man که از طریق مهار تبدیل تستوسترون، موجب کاهش تحلیل فولیکول های مو و افزایش اتساع عروق خونی کف سر و تأمین مواد مغذی موها می گردد.

نحوه مصرف قرص نورکرین

روزانه ۲ عدد قرص (۱ عدد صبح و یک عدد شب پس از صرف غذا همراه با آب)

منع مصرف قرص نورکرین

مصرف در افرادی که به ماهی حساسیت دارند توصیه نمی شود.

نکاتی در مورد مصرف قرص نورکرین

آیا مصرف قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) ضرری برای سلامتی بدن ندارد؟ خیر، مصرف قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) کاملا بی خطر است. چراکه هیچ ماده دارویی در آن به کار نرفته و هیچگونه وابستگی برای مصرف کننده ایجاد نمی کند. مصرف قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) چه عوارض جانبی دارد؟ تا به حال هیچگونه عارضه جانبی گزارش نشده، به علاوه فرمولاسیون قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) بر اساس ترکیبات کاملا گیاهی و معدنی طراحی شده و توسط سازمان غذا و دارو آمریکا ( FDA ) تایید شده. آیا می توان قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) را برای مدت بیشتر از ۶ ماه مصرف کرد؟ بله، پس از رسیدن به نتایج دلخواه می توانید به منظور مراقبت و تقویت هم چنان مصرف را ادامه دهید. آیا قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) با داروهای دیگر تداخل دارد؟ خیر، از آنجایی که ترکیبات قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) کاملا گیاهی است با هیچ دارویی تداخل ایجاد نمی کند. گرچه اگر تحت درمان با داروی خاصی هستید، همیشه توصیه می شود قبل از شروع مصرف مکمل یا داروی دیگر پزشک خود را مطلع کنید. آیا محدودیتی برای مصرف قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) وجود دارد؟ خیر، نورکرین ( nourkrin ) برای همه افراد مناسب است، به جز : ۱- کسانی که به غذاهای دریایی آلرژی دارند ( به دلیل وجود ترکیب ماریلکس که عصاره ای دریایی است ) ۲- گیاهخواران ( به دلیل وجود ترکیب ماریلکس که عصاره ای دریایی است ) ۳- کودکان زیر ۶ سال ۴- خانم های باردار

مصرف قرص نورکرین

نورکرین ( nourkrin ) دارای بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در بازار های بین المللی است و بزرگترین اعتبار نورکرین رضایت مصرف کنندگانش است. به علاوه نورکرین ( nourkrin ) تنها محصول در سراسر دنیاست که حاوی ترکیب منحصر به فرد ماریلکس ( MARILEX ) است. که مشابه بیومارین عمل می کند البته با این تفاوت که تاثیرات ماریلکس ثبت شده است.

همه چیز درباره قرص نورکرین

ماریلکس ( MARILEX ) چیست؟ ماریلکس یک ترکیب منحصر به فرد استخراج شده از پروتئین های دریایی است . این ترکیب از سراسر دنیا مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته و از نظر ایمنی و کارایی توسط تمامی مراجع از جمله سازمان غذا و دارو آمریکا ( FDA ) و اداره ایمنی مواد غذایی اروپا به تایید رسیده و ثبت شده. هر قرص نورکرین دارای مقدار حدودی ۳۰۰ میلی گرم ماریلکس است. که طبق تحقیقات آزمایشگاهی این میزان از ماریلکس در کنار سایر ترکیبات به بالاترین میزان سبب بهبود عملکرد چرخه رشد مو می شود. چرا درمان قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) یک دوره ۶ ماهه است؟ این مسئله به خاطر ماهیت طولانی مدت چرخه رشد مو است. و از آنجاییکه هدف نورکرین ( nourkrin ) اصلاح و بهبود فاز آناژن و تلوژن مو هاست ( جهت توضیحات کامل مطالعه کنید ) بنابراین برای تکمیل فرآیند عملکرد نورکرین و ماکزیمم تاثیر توصیه می شود حداقل به مدت ۶ ماه مصرف را ادامه دهید تا فولیکول مو های تازه متولد شده نیز به میزان کافی تغذیه شوند و قدرت لازم برای رشد و بقا بیابند. با پایان دوره درمان در صورت قطع مصرف چه اتفاقی می افتد؟ اگر ریزش مو شما بر اثر عواملی مثل استرس، تغییرات هورمونی، تیروئید و .. بوده باشد در صورت بر طرف نشدن عوامل ایجاد ریزش، ممکن است ریزش مو مجددا باز گردد. اما اگر ریزش مو شما در اثر ژنتیک و یا منشا مزمن بوده باشد بعد از قطع مصرف در صورت تغذیه خوب و مراقبت می توان گفت احتمال بازگشت ریزش خیلی کم است. آیا مصرف بیش از دوز تعیین شده می تواند سرعت و کیفیت رشد مو را افزایش دهد؟ خیر، میزان مواد فعال موجود در قرص مطابق با میزانیست که بدن در طول یک روز می تواند جذب کند. در حقیقت مقدار بیشتر از میزان توصیه شده جذبی برای بدن ندارد. در نتیجه فایده ای ندارد. چه مدت زمان لازم است تا متوجه تاثیر قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) بشویم؟ بیشتر مصرف کنندکان بعد از سه ماه مصرف روزانه متوجه تاثیرات می شوند. آیا قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) می تواند باعث رویش مو در مناطق طاس هم می شود؟ خیر، متاسفانه زمانیکه فولیکول مو مرده هیچ ترکیبی قادر به تولید مجدد مو نخواهد بود، بنابراین توصیه می کنیم از زمان مشاهده اولین علائم ریزش برای درمان اقدام کنید. آیا قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) سبب افزایش رشد و ضخامت موی بدن هم می شود؟ خیر، نورکرین ( nourkrin ) دارای ترکیبات خاصی است که فقط روی فولیکول های مو سر تاثیر می گذارد. روش مصرف قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) به چه شکل است؟ روزانه ۲ عدد قرص،یک عدد شب پس ازمصرف غذا وهمراه با آب میل شود. ( به مدت حداقل ۶ ماه ) مراکز عرضه قرص مکمل نورکرین ( nourkrin ) کجاست؟ شما می توانید این قرص مکمل را از تمام داروخانه های معتبر کشور و یا وب سایت های رسمی فروش آنلاین تهیه کنید.

دلایل ریزش مو در بانوان

۱- کمبود آهن: فقر آهن می تواند منجر به ریزش مو شود. ولی بهتر است قبل از اینکه خودسرانه از قرص های آهن مکمل استفاده کنید با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید تا در صورت تشخیص نیاز توسط پزشک، از مکمل ها استفاده کنید. زیرا آهن بیش از اندازه در بدن نیز منجر به بروز بعضی مشکلات می شود. ۲- اختلالات غده تیروئید: در هر دو حالت کم کاری یا پرکاری غده تیروئید ریزش مو اتفاق می افتد. ۳- کاهش مقدار استروژن: خیلی از زنان ، ریزش مو را در دوران یائسگی و بعد از آن زمانیکه ترشح مقدار استروژن در بدن کاهش می یابد تجربه می کنند. تغییرات هورمونی بعد از حاملگی: مادرانی که تازه کودکان خود را متولد کرده اند از ابتدا تا بعد از ۶ ماه نیز ریزش مو را تجربه می کنند و این زمانی است که مقدار استروژن در خون در حال برگشت به مقدار نورمال است.

فواید قرص نورکرین

داشتن موهای سالم و پرپشت آرزوی هر انسانی است و این مسئله برای خانم‌ها به‌شدت حائز اهمیت است. طبق مطالعات صورت گرفته هر انسان بالغی حدود ۱۰۰ هزار تار مو بر روی سر خود دارد که ممکن است روزانه ۲۰ تا ۱۰۰ تار مو را از دست بدهد. فاکتورهای متعددی سلامت موها را تحت تأثیر قرار داده و باعث ریزش، نازکی و کم‌پشتی موها می‌شوند. از بین این فاکتورها می‌توان به مسائل ارثی , تغذیه , ناراحتی‌های عصبی , تغییرات هورمونی در خانم‌ها هنگام بارداری, شیردهی یا یائسگی و استفاده از داروها, رنگ کردن مداوم موها و … اشاره کرد. برای حل این مشکل یکی از بهترین مکمل‌های غذایی برای جلوگیری از ریزش مو و کمک به رویش مجدد آن‌ها قرص‌های نورکرین بانوان هستند. نور کرین با داشتن ترکیبات خاص گیاهی، ویتامین‌ها و پروتئین‌های دریایی از موهای شما محافظت کرده و مانع ریزش و سفید شدن آن‌ها می‌شود . نورکرین کاملاً طبیعی بوده و فاقد هرگونه ترکیب دارویی است و یکی از کارهای اصلی قرص نورکرین اصلاح اختلالات موجود در چرخه رویش مو است. چرخه رویش مو دارای ۳ فاز رشد, توقف رشد و استراحت است که پس از طی این مراحل مو به ‌طور طبیعی می‌ریزد. در یک چرخه طبیعی هر تار مو ۸۵% عمر خود را در مرحله رشد سپری می‌کند و در صورت بروز هریک از موارد زیر این چرخه دچار اختلال خواهد شد: کوتاه شدن مدت‌زمان فاز رشد وارد شدن سریع‌تر تعداد بیشتر موها به فاز توقف رشد طولانی شدن فاز استراحت و توقف رویش مجدد مو نورکرین Nourkrin با ترکیبات مؤثر خود چرخه رشد موها را تنظیم می‌کند و باعث می‌شود موها بیشتر در فاز رشد قرار بگیرند که به این طریق باعث افزایش تعداد کل موها می‌شود.

ترکیبات قرص نورکرین

نورکرین علاوه بر داشتن ویتامین‌ها و مینرالهای ضروری برای محافظت از موها , حاوی ترکیبات گیاهی منحصربه ‌فردی است که تأثیر هریک از آن‌ها در زیر آمده است. ماریلکس Marilex : ماده مؤثره نورکرین است که ترکیبی از پروتئین‌های موجودات دریایی مانند غضروف کوسه و صدف‌ها است . ماریلکس همچنین حاوی اسیدآمینه لوسین و لسیتین , پروتئوگلیکان ها و گلوکزآمین است. ماریلکس موجود در نورکرین چرخه رشد موها را تنظیم کرده و در صورت اختلال آنرا به حالت طبیعی برمی‌گرداند . گلوکزآمین موجود در ماریلکس باعث نوسازی و رشد فولیکول‌های مو می‌گردد و ترکیب پروتئوگلیکانی موجود در نورکرین باعث تحرک رشد مو و باقی ماندن مو در فاز رشد می‌گردد. آسرولا چری Acerola cherry : این گیاه بومی مناطق گرمسیری است و سرشار از ویتامین C و حاوی ویتامین‌های B3 , B2 , B1 و A به همراه کارتنوئیدها و بیوفلاوینوئیدها است . آسرولای موجود در نورکرین مانع پیری سلول‌ها شده و بدن را از رادیکال‌های آزاد پاک‌سازی می‌کند و با این عمل به بهبود عملکرد فولیکول‌های مو کمک می‌کند . ویتامین C موجود در قرص نورکرین در ساخت کراتین که مهم‌ترین پروتئین پوست و مو و ناخن است شرکت می‌کند و باعث بهبود سلامت موها می‌گردد و چرخه رویش مو را تسریع می‌کند. سیلیکا : سیلیکا فرم اکسیدشده ماده معدنی سیلیسیوم است . این ماده در ترکیب نورکرین باعث کلاژن سازی شده و با متعادل‌سازی تعادل اسید – باز بدن به استحکام موها کمک کرده و مانع ریزش موها می‌شود . یکی دیگر از کارکردهای سیلیکای موجود در نورکرین انتقال مواد معدنی به فولیکول‌های مو و ناخن ها است که باعث تسریع رشد آن‌ها شده و از سفید شدن موها پیشگیری می‌کند. عصاره گیاه دم‌اسب: این گیاه حاوی مقادیر زیادی ترکیبات سیلیسی و غنی از اسید سیلیسیلیک , پتاسیم , منگنز و سلنیوم , انواع ساپونین و رنگ‌دانه‌ها است . این ماده با داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی باعث بهبود جریان خون در فولیکول‌های مو می‌شود که باعث تحریک رشد مو و ممانعت از ریزش موها می‌گردد . سلنیوم موجوددر نورکرین در سنتز ید در بدن شرکت می‌کند که به رشد موها کمک می‌کند. دی – بیوتین D-BIOTIN : این ماده در ترکیب نور کرین به حفظ موهای نرمال کمک می‌کند.

هشدار در مورد مصرف قرص نورکرین

برای مصرف این محصول عارضه ای گزارش نشده است ولی می بایست دقت شود از مصرف نورکریندر زمان بارداری , ابتلا به دیابت , کمبود ویتامین B1, مصرف قرص‌های دیورتیک , وارفارین و آریتمی قلب اجتناب کرده و حتما بعد از مشورت با پزشک اقدام به مصرف نورکرین کنید.

افزایش رشد مو به صورت طبیعی

مو بیشتر از کراتین ساخته شده که پروتئین است. بنابراین به منظور رشد مو بهتر است پروتئین بیشتری بخورید. گوشت، ماهی، تخم مرغ، خشکبار، سویا و لوبیا را در وعده های غذایی خود بگنجانید تا به اندازه کافی پروتئین به بدن برسد.از دم اسبی کردن محکم در بالای سر، فر کردن زیاد یا سشوار کشیدن اجتناب کنید. گرما بیشترین آسیب را در طول زمان به موها وارد کرده و می تواند رشد مو را کم کند. در صورت امکان بگذارید موها به صورت طبیعی خشک شوند و یا آنکه خنک ترین درجه سشوار را انتخاب کنید. بهتر است در عین حال که مراقب بلند شدن موهای خود هستید به رنگ موی طبیعی خودتان پایبند باشید.نه تنها احساس یک شاهزاده خانم به شما دست می دهد بلکه روبالشتی های ابریشمی برای مو خوب است. پرشین وی نوشت ابریشم منجر به اصطکاک نمی شود در صورتی که پارچه های کتان این مشکل را دارند. فیبرها به ساقه های مو برخورد کرده و همچنان که در خواب تکان می خورید موجب شکستگی و مو خوره می شود.شستشوی هر روز مو روغن های طبیعی لازم برای رشد مو را از بین می برد بنابراین بهتر است از شستشوی زیاد آنها دست بردارید تا موهای سالمی داشته باشید.

افزایش رشد مو با ماساژ

ماساژ روزانه پوست سر جریان خون را تحریک کرده و سلول های مرده پوست در ریشه ها را پاک می کند و به موهای جدیدتر اجازه رشد می دهد. با نوک انگشتان دست با کمی فشار ماساژ دهید (البته مراقب باشید آنقدر شدید نباشد که خراش ایجاد کند وگرنه جز ساقه موهای شکسته نتیجه ای در بر نخواهد داشت!)

افزایش رشد مو با تخم مرغ

تخم مرغ سرشار از پروتیین است و پروتیین برای مو لازم و ضروری از خواصل عسل و روغن زیتون هم که هر چه بگوییم کم است که یکی از خواص آشکار این دو محصول در مورد اثرگذاری روی کیفیت و رشد مو میباشد. حالا وقت آن رسیده سفیده تخم مرغ یک تخم مرغ را با کمی روغن زیتون و عسل مخلوط کرده و هم بزنید و بگذارید ۲۰دقیقه بماند سپس لایه ای از آنرا روی سر بمانید و به مدت حداقل نیم ساعت بگذارید روی موهایتان بماند سپس با آب ولرم شستشو دهید.

ضحامت مو با آلوورا

آلوورا برای ضحامت مو بسیار موثر است و روی فیلیکولهای مو تاثیر خوبی دارد برای استفاده از آن ابتدا ژل را از گیاه جدا کرده و به مدت حداقل نیم ساعت بگذارید روی ریشه مو بماندد و اگر با بوی آن مشکلی ندارید آنرا نشویید تا خود خشک شود و پس از چند ساعت بشورید. گیاه آلوورا یکی از گیاهان پرخاصیت از قدیم میباشد که در رشد مو هم کم تاثیر نیست.در این مطلب از سایت جسارت در مورد قرص نورکرین صحبت کردیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیردهمراهان گرامی سایت جسارت ، مصرف و تعیین دوز دارو به عهده پزشک معالج شما می باشد و سایت جسارت هیچگونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه داروها ندارد. حتماً قبل از استفاده از این دارو با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 11 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.