; قرص لاغری ؛ عوارض قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه و خیلی قوی خانگی - فال و خواب
سرطان کلیه و طول عمر بیماران سرطان کلیه چه مدت طول میکشد

سرطان کلیه و طول عمر بیماران سرطان کلیه چه مدت طول میکشد

سرطان کلیه سرطان کلیه ؛ طول عمر بیماران سرطان کلیه چه مدت طول میکشد همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد توجه …

پماد آلفا ؛ برای جوش و دفترچه راهنما و علت توقف تولید پماد آلفا و جایگزین پماد آلفا

پماد آلفا ؛ برای جوش و دفترچه راهنما و علت توقف تولید پماد آلفا و جایگزین پماد آلفا

پماد آلفا پماد آلفا ؛ برای جوش و دفترچه راهنما و علت توقف تولید پماد آلفا و جایگزین پماد آلفا همگی در سایت فال و …

قرص عفونت معده ؛ قرص کلاریترومایسین برای عفونت معده و قرص آنتی بیوتیک معده

قرص عفونت معده ؛ قرص کلاریترومایسین برای عفونت معده و قرص آنتی بیوتیک معده

قرص عفونت معده قرص عفونت معده ؛ قرص کلاریترومایسین برای عفونت معده و قرص آنتی بیوتیک معده همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این …

قرص لاغری

قرص لاغری ؛ عوارض قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه و خیلی قوی خانگی

قرص لاغری ؛ عوارض قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه و خیلی قوی خانگی همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

توضیحاتی در مورد قرص لاغری

به منظور لاغری سریع علاوه بر روش‌های گیاهی و خانگی از قرص‌های لاغری هم استفاده می‌شود ولی همه اینها را باید با ورزش ادغام کرد تا جواب گرفت. قرص ادیوس و قرص ونوستات برخی از انواع قرص لاغری هستند که هرکدام ممکن است عوارض خاص خود را داشته باشند. در روزگاری که لاغری به یک سمبل زیبایی تبدیل شود بعید نیست که خیلی افراد برای رسیدن به این فاکتور مهم زیبایی دست به هر کاری بزنند و هر روشی را تجربه کنند. لاغربودن علاوه بر تاثیری که در تناسب اندام و زیبایی ظاهری دارد سلامتی جسم را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. از آنجاییکه لاغر شدن با استفاده از ورزش و رژیم غذایی زمان‌بر هست برخی افراد به دنبال روش‌های سریع لاغر شدن به انواع قرص لاغری پناه می‌برند.

تاثیر قرص لاغری

مکانیزم اثر قرص های لاغری به این صورت است که قرص‌های لاغری می‌توانند با کم کردن اشتها و یا جلوگیری از جذب کالری به لاغری شما کمک کنند اما باید توجه داشته باشید که درمان اصلی برای افرادی که اضافه وزن و چاقی شدید دارند، رژیم لاغری و ورزش است. درواقع قرص‌های لاغری نمی‌توانند متابولیسم بدن را بالا برده و از این طریق به لاغر کردن انسان‌ها بپردازند و تبلیغاتی که در این زمینه می‌شود غیرقابل‌قبول هست. چراکه متابولیسم بدن توسط غده تیروئید و هورمونی که ترشح می‌کند کنترل می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود به دلیل عوارض جانبی این قرص‌های لاغری فقط در زمان چاقی شدید و BMI بالا یعنی جاییکه فواید این قرص‌های لاغری از مضراتشان بیشتر است از آ‌ن‌ها استفاده شود.

قرص لاغری ادیوس

قرص ادیوس (Adios) از طریق کاهش اشتها بدن را وادار می‌کند تا از چربی‌های خود برای مصرف روزانه استفاده کند. سرگیجه و حالت تهوع از عوارض قرص ادیوس است. با اینکه این قرص‌ها میزان اشتهای فرد را پایین می‌آورد اما باید از عوارض این داروها قبل از مصرف آگاهی کامل داشته و در صورت داشتن بیماری خاص از مصرف آن‌ها پرهیز کنید. توجه داشته باشید که از دست دادن بیش از ۵ کیلو وزن در ماه می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد. همچنین به دلیل ورود داروهای تقلبی به بازار بهتر است در هنگام تهیه این قرص‌ها دقت لازم را داشته باشید. به طور کلی می‌توان گفت قرص آدیوسنیو گلد اصلی ۶۰ عددی و دارای جعبه سبز رنگ و بروشور انگلیسی می‌باشند.

عوارض قرص لاغری ادیوس

عوارض قرص لاغری ادیوس شامل سرگیجه، حالت تهوع، خشکی دهان و یبوست می‌باشد. درصورتیکه قصد مصرف این دارو را دارید بهتر است درباره آن اطلاعات بیشتری داشته باشید.

قرص لاغری هزال

قرص هزال (Hazal) یک داروی گیاهی است که برای افراد با اضافه وزن بالا می‌تواند در کنار یک رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش روزانه به کاهش وزن و لاغری آن‌ها کمک کند. برای افرادی که اضافه وزن دارند، افرادی که چربی خون آنها بالاست، افرادی که کبد چرب دارند، افرادی که اشتهای زیادی دارند و تمامی افرادی که مایلند بدون آسیب و با حفظ سلامتی، وزن خود را کاهش دهند مناسب است اما باید توجه داشت که یک رژیم سالم با کاهش مصرف (نه قطع مصرف) مصحولات نشاسته‌ای، شیرینی‌ها و چربی‌ها امری لازم در رسیدن به وزن ایده‌آل شما می‌باشد. همچنین توجه داشته باشید که در کنار رژیم غذایی ۳۰ دقیقه ورزش روزانه اثر بخشی دارو را افزایش می‌دهد.

عوارض قرص لاغری هزال

عوارض جانبی خاصی قرص لاغری هزال ذکر نشده است. با این حال در صورت تمایل به مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.

علت کم کردن وزن با قرص لاغری

کاهش اشتها، و افزایش احساس سیری در نتیجه مصرف کالری کمتر و کمک به لاغری. جذب چربی را کاهش می دهد و کالری کمتری مصرف میکنید افزایش سوزاندن چربی ها .

قرص لاغری ونوستات

قرص ونوستات (venustat) با مهار آنزیم‌های چربی سبب عدم هضم چربی و درنهایت کاهش وزن در افراد چاق می‌شود. درد معده و نفخ شکم از عوارض این دارو است. اگرچه میزان تاثیر قرص چربی سوز ونوستات بر لاغری بسیار زیاد است اما توجه داشته باشید که مصرف این دارو به تنهایی سبب کاهش وزن نمی‌گردد و مصرف آن باید به صورت سه بار در روز همراه غذا و به همراه رژیم غذایی مناسب و ورزش باشد. برخی بررسی‌ها نشان داده است استفاده از این دارو برای طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را افزایش می‌دهد. به همین دلیل توصیه می‌شود از این دارو تا حد نیاز و به اندازه تعادل و زیر نظر پزشک استفاده شود. همچنین توجه داشته باشید که این دارو بخشی از چربی غذا را با مدفوع دفع می‌کند و همراه با این چربی، ویتامین‌هایی مانند E و D و A و K نیز دفع می‌شود. بنابراین مصرف طولانی مدت آن حتما باید زیر نظر پزشک متخصص باشد.

عوارض قرص لاغری ونوستات

عوارض قرص لاغری ونوستات شامل روغنی شدن مدفوع، تغییر رنگ مدفوع، نفخ شکم، شل شدن مدفوع، عدم توانایی در کنترل اجابت مزاج، افزایش تعداد اجابت مزاج، درد معده، حالت تهوع و درد مقعد می‌باشد.

قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا

گارسینیا کامبوجیا پس از اینکه در برنامه دکتر اوز در سال ۲۰۱۲ معرفی شد، در سراسر جهان محبوب شد. این میوه کوچک و سبز بسیار شبیه کدو تنبل است. پوست میوه حاوی اسید هیدروکسی تریک (HCA) است. این عنصر فعال در عصاره گریسینیا کامبوژیا است که به عنوان قرص رژیم غذایی عرضه می شود. چگونه کار می کند: مطالعات انجام شده بر روی حیوانات نشان می دهد که این گیاه آنزیم تولید کننده چربی در بدن را مهار می کند و سطح سروتونین را افزایش می دهد، که به طور بالقوه باعث کاهش میل به غذا میشود . بررسی های انجام شده در سال ۲۰۱۱ که در ۱۲ مطالعه بر روی گارسینیا مشاهده شد، نشان داد که به طور متوسط مصرف این دارو ​​در طی چند هفته باعث کاهش وزن حدود ۱کیلوگرم میشود . عوارض جانبی: هیچ گزارش ای از عوارض جانبی جدی وجود ندارد، اما برخی گزارشات از مشکلات گوارشی خفیف وجود دارد.

قرص لاغری هیدروکسی کات

بیش از یک دهه است که هیدروکسی کات یکی از محبوب ترین مکمل های کاهش وزن در جهان میباشد. انواع مختلفی وجود دارد، اما شایع ترین آن به سادگی “Hydroxycut” نامیده می شود. اثربخشی: یک مطالعه نشان داد که این دارو باعث کاهش وزن ۲۱ کیلوگرم طی یک دوره ۳ ماهه شد. عوارض جانبی: اگر شما کافئین حساس هستید، ممکن است دچار اضطراب، خارش، لرزش، حالت تهوع، اسهال و تحریک پذیری باشید. نکته مهم : متاسفانه، تنها یک مطالعه در این مکمل وجود دارد و هیچ اطلاعاتی در مورد اثربخشی درازمدت وجود ندارد. تحقیقات بیشتری لازم است.

قرص لاغری دارچین

قرص دارچین به تنظیم متابولیسم قند و چربی کمک می‌کند. روش مصرف قرص دارچین، روزانه ۱ تا ۲ قرص است و در دوران بارداری با دستور پزشک مصرف شود. قرص دارچین نه تنها چربی‌های شکمی را از بین می‌برد، بلکه موجب حذف سلولیت (از بین بردن چربی‌های موضعی زیر پوست) و تناسب اندام فرد نیز می‌شود. مصرف این قرص به همراه گرفتن رژیم دارچین‌دار به طور منظم، می‌تواند به چربی شکم، بیشتر از سایر قسمت‌های چاق بدن اثر بگذارد. این قرص ممکن است با برخی داروهای آنتی‌بیوتیک، دیابت، رقیق‌کننده خون، داروهای قلبی و بعضی دیگر داروها تداخل داشته باشد، کسانی که از این داروها استفاده می‌کنند برای مصرف قرص‌های دارچین لازم است با پزشک خود مشورت کنند. عوارض جانبی خاصی برای این قرص ذکر نشده است. با این حال در صورت تمایل به مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.

لاغری با کافئین

کافئین یکی از پر مصرف ترین و معمول ترین مواد روانگردان در جهان است . کافئین به طور طبیعی در قهوه، چای سبز و شکلات تیره یافت می شود و به بسیاری از غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی ها اضافه می شود. کافئین یک تقویت کننده متابولیسم شناخته شده است و اغلب به مکمل های کاهش وزن تجاری اضافه می شود. چگونه کار می کند: مطالعات کوتاه مدت نشان داده اند که کافئین می تواند سوخت و ساز بدن را تا ۱۱ درصد افزایش دهد و تا ۲۹ درصد باعث افزایش سوزاندن چربی می شود. اثربخشی: برخی مطالعات نشان می دهد که کافئین می تواند باعث کاهش وزن در انسان شود. عوارض جانبی: در برخی افراد، مقدار بالا کافئین می تواند باعث اضطراب، بی خوابی، خستگی، تحریک پذیری، حالت تهوع، اسهال و سایر علائم شود. کافئین نیز اعتیاد آور است و می تواند کیفیت خواب شما را کاهش دهد.

قرص لاغری Orlistat

Orlistat دارویی است که تحت نام Alli یا Xenical به فروش می رسد. نحوه کارکرد : این قرص کاهش وزن با جلوگیری از تجزیه چربی در روده کار می کند، و چربی های موجود در غذا را از طربق مدفوع دفع میکند . اثربخشی: بر اساس یک بررسی بزرگ از ۱۱ مطالعه، ارلستات می تواند کاهش وزن ۳ کیلوگرم را افزایش دهد . همچنین در برخی مطالعات نشان داده شده است که Orlistat به کاهش فشار خون و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ کمک کرده است . عوارض جانبی: این دارو دارای بسیاری از عوارض جانبی گوارشی است، از جمله مدفوع شل و چرب، نفخ شکمی، حرکات مکرر روده ای که کنترل آن برای خیلی ها سخت است همچنین ممکن است به کمبود ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین A، D، E و K منجر شود.

لاغری با چای سبز

مطالعات ثابت کرده است چای سبز حاوی ترکیبی است که اشتها را کم کرده و میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. چای سبز، علاوه بر کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی، حاوی ترکیبات و آنتی اکسیدان هایی است که می‌تواند با از بین بردن چربی‌های شکم، آنرا زیبا وخوش فرم سازد. مصرف این نوشیدنی قبل از تمرینات ورزشی موجب چربی سوزی بیشتر طی تمرینات هوازی خواهد شد.

قرص لاغری گلوکومنن

گلوکومنن نوعی فیبر است، گلوکومنن آب را جذب می کند و به ژل تبدیل می شود. و مصرف آن موجب احساس پری و سیری در شما می کند و در نتیجه کالری کمتری مصرف می کنید. اثربخشی: سه مطالعۀ انسانی نشان داد که گلوکومنان همراه با رژیم غذایی سالم می تواند به افراد کمک کند که ۵ کیلوگرم وزن در ۵ هفته از دست بدهند. مزایای دیگر: Glucomannan فیبر است که می تواند باکتری های مفید روده را تغذیه کند. همچنین می تواند قند خون، کلسترول خون و تری گلیسیرید را کاهش دهد و در برابر یبوست بسیار موثر است. عوارض جانبی قرص لاغری Glucomannan ایجاد التهاب، استفراغ و مدفوع نرم است البته در صورتی که مصرف آن با برخی از داروهای خوراکی دیگر تداخل پیدا کند. مهم است که گلوکومنان را حدود نیم ساعت قبل از غذا و با یک لیوان آب مصرف کنید.

قرص لاغری مراتریم

Meratrim یکی از تازه واردان در بازار قرص رژیم غذایی است که از ترکیب دو عصاره گیاهی است که موجب بالابردن متابولیسم در فرد میگردد و موجب افزایش سوختن چربی های اضافه می شود. اثربخشی: تا کنون، تنها یک مطالعه در مورد Meratrim انجام شده است. در مجموع ۱۰۰ نفر از افراد چاق در یک رژیم غذایی سالم ۲۰۰۰ کالری قرار گرفتند که شامل دو گروه از افراد که گروه اول مراتریم مصرف کردند و گروه دوم شبه دارو ، پس از ۸ هفته، گروهی که مراتریم مصرف کردند ، ۵ کیلو وزن و ۱۱٫۹ سانتی متر از سایز کمرهای خود را از دست داده اند. همچنین کیفیت زندگی آنها را بهبود بخشیدند و میزان قند خون، کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش دادند.

لاغری با فلفل قرمز

این چاشنی بسیار تند و تیز بدون هیچ عارضه جانبی و خطری، سوخت و ساز بدن را تسریع می‌کند و در نتیجه به کاهش وزن کمک می‌کند. فلفل قرمز یکی از طبیعی‌ترین خوراکی‌های چربی سوز است که می‌تواند میزان چربی‌های موجود در بدن را به حداقل ممکن برساند. در صورت داشتن اختلال در عملکرد دستگاه گوارش، درد معده یا بیماری‌های گوارشی دیگر و همین طور در صورت ابتلا به بیماری‌های عصبی یا زود خشمی این شیوه را برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل تان انتخاب نکنید.

لاغری با روش های طبیعی

مطالعات جدید حاکی از آن است که دانه‌های زیره به طور بالقوه قادر است در چربی بدن نفوذ کرده و به روشی مثبت آن را کاهش دهد. زیره سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و فیتواسترول می‌باشد که منشأ گیاهی داشته و قادراست با جذب کلسترول مضر در دستگاه گوارش باعث کاهش وزن شود. کنجد طبعی گرم و تر دارد. کنجد دارای مواد معدنی زیادی از قبل مس، سیلیس، منیزیم، آهن، کلسیم، فسفر، آلومینیم، نیکل، کروم و کلروسدیم است و همچنین در آن ماده پروتئینی بسیار مهمی به نام لیزیت وجود دارد. کنجد برای کسانی که کشتی گیر و یا وزنه بردار هستند غذایی بسیار مفید و مناسب است. کسانی که دارای چربی بالا هستند از روغن کنجد استفاده کنند. در طب سنتی هند از هل به عنوان یک چربی سوز طبیعی استفاده می‌کنند. برای اینکه از خواص بی نظیر هل بهره مند شوید کافی است یک یا چند عدد از این ادویه خوش عطر را داخل قوری چایتان بیندازید. اضافه کردن یک تا ۲ دانه هل به چای روزانه می‌تواند به کاهش تجمع چربی‌ها و افزایش سرعت شکسته شدن سلول‌های آنها کمک کند. حتی می‌توانید یک عدد هل را به فنجان قهوه‌تان اضافه کنید. همچنین می‌توانید یک قاشق چای خوری دانه‌های ریز هل را در یک فنجان آب جوش و در حرارت ملایم دم کنید. بعد از غذا یک فنجان از این دم کرده معطرتان را میل کنید و بدون دردسر به هدف لاغری‌تان نزدیک‌تر شوید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 15 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.