; لاغری شکم سریع ؛ معجزه لاغری شکم و پهلو و باسن با طب سنتی و تضمینی - فال و خواب
پاکسازی روده و قرص پاکسازی روده دکتر خیراندیش و کبد با خاکشیر

پاکسازی روده و قرص پاکسازی روده دکتر خیراندیش و کبد با خاکشیر

پاکسازی روده پاکسازی روده ؛ قرص پاکسازی روده دکتر خیراندیش و کبد با خاکشیر همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد توجه …

قرص شیرین بیان ؛ عوارض و عکس و طرز تهیه قرص شیرین بیان برای زخم معده

قرص شیرین بیان ؛ عوارض و عکس و طرز تهیه قرص شیرین بیان برای زخم معده

قرص شیرین بیان قرص شیرین بیان ؛ عوارض و عکس و طرز تهیه قرص شیرین بیان برای زخم معده همگی در سایت فال و خواب . …

علت درد بیضه ها بعد از تحریک شدن و درمان درد بیضه چپ و زیر شکم

علت درد بیضه ها بعد از تحریک شدن و درمان درد بیضه چپ و زیر شکم

علت درد بیضه ها بعد از تحریک شدن علت درد بیضه ها بعد از تحریک شدن ؛ درمان درد بیضه چپ و زیر شکم در …

لاغری شکم سریع

لاغری شکم سریع ؛ معجزه لاغری شکم و پهلو و باسن با طب سنتی و تضمینی

لاغری شکم سریع ؛ معجزه لاغری شکم و پهلو و باسن با طب سنتی و تضمینی همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

لاغری شکم و پهلو

لاغری شکم سریع آرزوی نیمی از مردم جهان است.داشتن تناسب اندام و شکمی صاف برای همه مهم است به خصوص خانم ها که همیشه دغدغه لاغری شکم و داشتن عضلات محکم و سفت و قوی را دارند . علم ثابت کرده است که اگر تغذیه سالم و درستی داشته باشیم و از دریافت چربی ها و مواد غذایی چاق کننده به مقدار زیاد پرهیز کنیم علاوه بر اینکه از سلامت بیشتری برخوردار می شویم ، دچار چاقی موضعی هم هرگز نخواهیم شد. اینکه چربی های اضافه در شکم و پهلوها وجود نداشته باشد به بدن فرم زیبایی می دهند البته دستیابی به یک شکم تخت و پهلوهای بدون چربی به همین راحتی هم نیست و باید ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب جزو عادات روزنه شما قرار گیرد.متاسفانه وزن کلی بدن که بالاتر میرود تمایل چربی به انباشته شدن در پهلوها و شکم نیز بالا میرود البته استعداد افراد در این خصوص مختلف است مثلا بعضی به محض چاق شدن شکم بزرگتری پیدا خواهند کرد و برخی دیگر چربی های پهلوهایشان افزایش می یابد برخی دیگر هم رانهایشان بزرگ و حجیم خواهد شد . بنابراین تغییر فرم بدن در هنگام چاقی بستگی به ژنتیک شما و خصوصیات فردی شما دارد و در افراد مختلف به شکل های مختلفی رخ می دهد.

لاغری سریع شکم و پهلو

شاید جالب باشد ولی اقدام اول برای لاغری شکم و به طور کلی داشتن یک اندام متناسب نداشتن استرس است .♥ استرس سطح هورمون کورتیزول را در بدن بالا برده و این هورمون در چاقی و افزایش چربی های شکم موثر است .اگر میخواهید چربی های شکم و پهلو در مدت زمان کوتاهتری آب شده و به تناسب اندام برسید باید خوردن قند و شکر و نوشیدنی های حاوی مواد قندی و صنعتی را ترک کنید این نوشیدنی حاوی مقادیر زیادی شکر بوده و باعث افزایش وزن و تجمع چربی ها در ناحیه شکم و پهلو میشوند . فرایند شکل گیری چربی در این اندام ها به این صورت است که وقتی قند و نوشیدنی های حاوی شکر می خورید این قند در بدن به دو صورت قند فروکتوز و قند گلوکز در می آید .قند گلوکز به راحتی در بدن تجزیه شده و میسوزد اما قند فروکتوز این گونه نیست و مستقیما به سمت کبد رفته و کبد در فرایند تجزیه آنها را به چربی تبدیل می کند این چربی ها هم پس از ایجاد در اندام های تحتانی و شکم و پهلو جمع میشوند و باعث چاقی موضعی می گردند .به جای قند و شکر تا می توانید میوه بخوریدقند موجود در میوه ها به هیچ وجه شبیه قند اندوخته شده در قند و شکر و نوشیدنی های شیرین نبوده و کاملا متفاوت هستند . قند موجود در میوه ها جزو قند های خوب بوده ودر بدن به راحتی تجزیه و سوخته میشوند . میوه ها علاوه بر اینکه حاوی قند های سالم هستند به دلیل داشتن مقادیر زیادی فیبر سوخت و ساز را در بدن بالا برده و سبب چربی سوزی و کاهش وزن میشوند .بنابراین شما با مصرف میوه های تازه دو هدف را می توانید دنبال کنید یکی اینکه قند مورد نیاز بدنتان را تامین کرده و دومی هم افزایش سوخت و ساز و کالری سوزی در بدن است . البته افراد مبتلا به انواع دیابت باید توجه داشته باشند برخی میوه ها به علت داشتن قند فراوان برای آنها مضر است این افراد برای خوردن میوه ها باید به پزشک مراجعه کرده و مشورت بگیرند تا دچار مشکل نشوند.

لاغری شکم سریع با سیب زمینی

سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات بوده و کربوهیدرات ها به مدت طولانی فرد را سیر نگه میدارند . علاوه بر آن سیب زمینی شیرین دارای مقدار زیادی کارتنوئید است . این ماده قند خون را کنترل کرده و باعث افزایش سوخت و ساز در بدن میشود و به همین سبب چربی های بدن در هنگام مصرف سیب زمینی شیرین بیشتر می سوزند.نکته دیگر در مصرف سیب زمینی پروتیین بالای این ماده غذایی بوده که باعث عضله سازی هم می گردد یعنی این ماده در یک فرایند دو طرفه علاوه بر اینکه باعث افزایش سوخت و ساز در بدن و حذف چربی ها می گردد عضله هم جاگزین انها کرده و بدن را عضلانی و خوش فرم می نمایند برای همین است که به بدن سازان توصیه میشود بعد و قبل از ورزش سیب زمینی آب پز مصرف کنند .

لاغری شکم با هل

در طب سنتی هند از هل به عنوان یک چربی سوز طبیعی استفاده شده است. برای اینکه از خواص بی نظیر هل بهره مند شوید کافی است یک یا چند عدد از این ادویه خوش عطر را داخل قوری چایتان بیندازید و یا یک عدد را به فنجان قهوه تان اضافه کنید. همچنین می توانید یک قاشق چای خوری دانه های ریز هل را در یک فنجان آب جوش و در حرارت ملایم دم کنید. بعد از غذا یک فنجان از این دم کرده ی معطرتان را میل کنید و بدون دردسر به هدف لاغری تان نزدیک تر شوید.

لاغری شکم سریع

برای چربی سوزی شکم دارچین زیاد مصرف کنید. دارچین یکی از مدافعان لاغری شکم است که در کابینت ادویه‌های‌تان خواهید یافت. دانشمندان ژاپنی در آزمایشی، چندین موش را تحت رژیم غذایی پرچرب و پرقند قرار دادند، به رژیم غذایی گروهی از موش‌ها روغن دارچین، که عطر و طعم گرم دارچین از آن است، اضافه کردند. پس از یک ماه، موش‌هایی که ترکیبات دارچین را مصرف کرده بودند، چربی شکمی کمتری داشتند. کارشناسان معتقدند این ماده در از بین بردن توده‌های چربی مؤثر است. کری گنز (Keri Gans) نویسنده‌ی «یک تغییر غذاییِ کوچک» توصیه می‌کند در غذاهای روزانه‌ی خود برای کمی دارچین، به اندازه‌ی یک قاشق چایخوری، جا باز کنید.

لاغری شکم سریع در خانه

 چای نعناع نوشیدنی ضد نفخ است و منجر به لاغری شکم می شود . این نوشیدنی به راحتی در منزل میتوانید درست کنید . برگهای نعناع را باز ساقه جدا کرده و در یک ظرف بجوشانید بعد از کمی جوشیدن درب ظرف را ببنید تا برگها دم بکشند .می توانید این نوشیدنی را در روزهای گرم سال امتحان کنید چرا که علاوه بر خاصیت آرامش زاییِ آن از نفخ شکم جلوگیری کرده و باعث چربی سوزی در بدن میشود و در نهایت شکم و پهلو هایی خوش فرم و صاف به شما هدیه می دهد.

لاغری شکم با طب سنتی

تا میتوانید آب بخوریدبدن به ۸ لیوان آب در طول روز نیاز دارد مصرف آب به میزان کافی به خصوص قبل از وعده های اصلی غذا باعث کاهش اشتها شده و اندام شما را خوش فرم و زیبا می کند .بطور کلی برای اینکه اندامی زیبا و خوش فرم داشته باشید باید میزان کالری های دریافتی خود را تحت کنترل بگیرید و غذاهای کم کالری و کم چربی را جاگزین چربی سازها کنید . ورزش کنید و آرامش داشته باشید ضمن آنکه بایستی استرس را از خود دور کنید.

لاغری شکم سریع با ورزش

روی زمین دراز بکشید اما به جای اینکه پاهایتان را خم کنید انها را صاف و کشیده نگه دارید و شکمتان را هم منقبض کنید دستهایتان به پهلو چسبیده و صاف باشد بعد سعی کنید همانطور که پاها صاف و به هم چسبیده است انها را بالا بیاورید و چند ثانیه نگه دارید و دوباره به زمین برگردانید و چند با در روز این حرکت را تکرار کنید این حرکت باعث تحت فشار قرار گرفتن چربی های شکم و پهلو و ران شده و انها را آب می کند.

لاغری شکم با سرکه سیب

اگر به فکر لاغری سریع شکم بدون ورزش سرکه سیب را به شما توصیه می‌کنیم. یکی از این فواید کاهش سطح قند خون است. سرکه سیب محتوی ماده‌ای به‌نام «اسیداستیک» است. در مطالعات صورت‌گرفته برروی جانوران، «اسیداستیک» در کاهش چربی‌های شکم مؤثر عمل کرد.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 15 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.