; چاق شدن در یک هفته و چاق شدن پاها در یک هفته و لیست غذاهای چاق کننده - فال و خواب
کمردرد و اموزش درمان کمردرد و علت کمردرد ناگهانی در زنان و درمان برای همیشه

کمردرد و اموزش درمان کمردرد و علت کمردرد ناگهانی در زنان و درمان برای همیشه

کمردرد کمردرد ؛ اموزش درمان کمردرد و علت کمردرد ناگهانی در زنان و درمان برای همیشه همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب …

پاکسازی روده و قرص پاکسازی روده دکتر خیراندیش و کبد با خاکشیر

پاکسازی روده و قرص پاکسازی روده دکتر خیراندیش و کبد با خاکشیر

پاکسازی روده پاکسازی روده ؛ قرص پاکسازی روده دکتر خیراندیش و کبد با خاکشیر همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد توجه …

شربت سودوافدرین ؛ برای کرونا و گوش و عفونت گوش و گلو درد

شربت سودوافدرین ؛ برای کرونا و گوش و عفونت گوش و گلو درد

شربت سودوافدرین شربت سودوافدرین ؛ برای کرونا و گوش و عفونت گوش و گلو درد همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد …

چاق شدن در یک هفته

چاق شدن در یک هفته ؛ چاق شدن پاها در یک هفته و لیست غذاهای چاق کننده

چاق شدن در یک هفته ؛ چاق شدن پاها در یک هفته و لیست غذاهای چاق کننده همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

توضیحاتی در مورد چاق شدن در یک هفته

چاق شدن و یا لاغر شدن مساله ای است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. برخی در پی کاهش وزن و سوزاندن چربیهای اضافه هستند و برخی دیگر برای اضافه کردن چند کیلوگرم به وزن خود تلاش میکنند. همانطور که چاق بودن باعث ناراحتی فرد میشود، لاغر بودن نیز موجبات رنجش را ایجاد میکند. در این مطلب کارهایی که برای افزایش وزن و چاق شدن باید انجام دهید را بررسی خواهیم کرد.چاق شدن اگر شما از آن دست لاغر های رنجور باشید که دلیل اصلی لاغری تان فقط رژیم بد غذایی است خیلی آسان می توانید با تغییر این رژیم، به مرور زمان وزن تان را به حد مطلوب برسانید. برخی لاغر ها برای چاق شدن سراغ مواد غذایی پُرخطر می روند مثلا میزان روغن غذای شان را زیاد می کنند یا شکر و شیرینی را در رژیم غذایی شان افزایش می دهند. این نوع روش ها به سلامت لاغر ها آسیب می رساند و حتی احتمال دارد باعث بیماری های قلبی و عروقی شود.

چاق شدن در یک هفته

دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در زمانی کوتاه بسیار راحت تر از لاغر شدن است. چاق ها و لاغرها دوست دارند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه به وزن ایده آل خود برسند اما این هدف برای لاغرها بیشتر امکان پذیر است. بررسی ها نشان می دهند؛ افراد لاغر در درجه اول باید ورزش کنند بر خلاف باور عمومی که ورزش کردن سبب لاغر شدن لاغرها می شود برعکس باعث افزایش اشتها نیز می شود. افراد لاغر باید در روز ۴۵ دقیقه پیاده روی سریع یا ورزش های سنگین انجام دهند در این صورت اسید معده این افراد بیشتر ترشح می شود و احساس گرسنگی زیادی می کنند. توصیه می شود حین پیاده روی برای چاق شدن تنقلات پرچرب مانند تخمه آفتابگردان و فندق مصرف کنید. افراد لاغر باید همراه خود شیرینی های شکری و بسیار شیرین مانند باقلوا و حلوا داشته باشند و هر ۱ ساعت یک بار با آب یخ میل کنند. همچنین از خوردن نوشیدنی های داغ مانند چای بپرهیزید زیرا آب داغ معده را شستشو می دهد و باعث دفع مواد قندی از بدن می شود.

چاق شدن در یک هفته صورت

برای چاق شدن صورت چه باید کرد؟ برای این کار معمولا ۳ روش پیشنهاد می شود؛ تزریق ژل، تزریق چربی و جراحی پروتز. بهترین روش، تزریق چربی بدن خود فرد به ناحیه ای است که چربی تحلیل رفته است. تزریق چربی، نوعی پیوند عضو و احتمال بروز آلرژی بعد از تزریق آن صفر است. این روش ماندگار است اما ممکن است بعد از تزریق طی ۲ تا ۳ هفته شاهد تحلیل میزان چربی تزریقی باشیم.بعد از ۳-۲ هفته حدود ۵۰ درصد چربی تزریقی از بین می رود پس لازم است متخصص ۲ برابر آنچه می خواهد در نهایت در صورت فرد باقی بماند، چربی تزریق کند تا بعد از چند هفته چربی به حجم دلخواه برسد. در مورد مواد پرکننده صنعتی و انواع ژل های استاندارد این مشکل وجود ندارد و هر مقدار ژل تزریق کنیم، همان میزان در صورت فرد باقی می ماند. رژیم های غذایی نمی تواند فقط باعث چاقی صورت شود اما رژیم های پرکالری مسلما باعث چاقی تمام اندام ها و در کنار آن صورت خواهد شد. شاید با گرفتن رژیمی اصولی و ورزش متناسب بتوان در عین پر کردن و حجم دادن به صورت، از چاقی تنه پیشگیری کرد اما برای این کار حتما باید با متخصصان تغذیه مشورت کرد.

لاغری بیش از حد

کم وزنی به عنوان داشتن شاخص توده بدنی (BMI) کمتر از ۱۸٫۵ تعریف شده است. در واقع این شاخص به عنوان ابزاری برای تعیین چاقی یا لاغری افراد به کار می رود. این مقدار از توده بدنی مورد نیاز برای داشتن وضعیت سلامت بهینه کمتر است. در مقابل، شاخص بیش از ۲۵ برای اضافه وزن و بیش از ۳۰ برای چاقی درنظر گرفته می شود. با این حال، در نظر داشته باشید که مشکلات زیادی در مقیاس BMI وجود دارد چرا که فقط به وزن و قد نگاه می کند و توده عضلانی را در نظر نمی گیرد. بعضی از مردم به طور طبیعی بسیار لاغر هستند اما هنوز هم سالم هستند. داشتن وزن کم با توجه به این مقیاس لزوما به این معنی نیست که شما مشکل سلامتی دارید. کمبود وزن حدود ۲-۳ برابر در میان دختران و زنان رایج تر است. در ایالات متحده، ۱٪ مردان و ۲٫۴٪ زنان ۲۰ ساله و بالاتر دارای کم وزنی هستند.

برنامه غذایی برای چاق شدن در یک هفته

چگونه سریع وزن اضافه کنیم؟ خوردن وعده های غذایی بزرگ، ۵-۶ بار در روز. در میان میان وعده های خود، موز بخورید. ۲ ساعت بعد از صبحانه، میوه هایی مانند موز، انبه، هندوانه مصرف کنید که باعث می شود تا مدت بیشتری احساس سیری کنید. مصرف هر وعده غذایی را با یک قاشق چای خوری افزایش دهید. ۱ ساعت قبل از خواب شیر بخورید.۱- قبل از وعده های غذایی آب ننوشید. این می تواند شکم شما را پر کند و دریافت کالری کافی را برای شما سخت تر کند. ۲- بیشتر بخورید در هر زمان که می توانید غذا یا غذای اضافی بخورید، مثلا قبل از خواب. ۳- شیر بنوشید. نوشیدن شیر کامل برای رفع تشنگی یک راه ساده برای دریافت پروتئین و کالری با کیفیت بالا است. ۴- اگر واقعا خواهان چاق شدن هستید می توانید شِیک های افزایش وزن را امتحان کنید. این پروتئین شیک ها حاوی پروتئین کربوهیدرات و کالری بسیار زیاد است.۵- از بشقاب های بزرگتر استفاده کنید. قطعا از بشقاب های بزرگ استفاده کنید اگر قصد دارید کالری بیشتری دریافت کنید، زیرا بشقاب های کوچکتر باعث می شود مردم به طور خودکار کمتر غذا بخورند. ۶- به قهوه خود خامه اضافه کن. این یک روش ساده برای اضافه کردن کالری بیشتر است. ۷- برای چاق شدن ، کراتین مصرف کنید. مکمل ساختاری کراتین مونوهیدرات می تواند به شما کمک کند که مقدار کمی وزن عضلانی خود را افزایش دهید. ۸- خوب بخوابید. خواب درست است برای رشد عضله بسیار مهم است. ۹- پروتئین خود را اول بخورید و سبزیجات را در آخر مصرف کنید. اگر مخلوطی از غذاها را در بشقاب خود دارید، ابتدا غذاهای غنی از کالری و پروتئین را مصرف کنید و در آخر سبزیجات را بخورید. ۱۰- سیگار نکشید. افراد سیگاری کمتر از افراد غیر سیگاری وزن اضافه می کنند و ترک سیگار اغلب منجر به چاق شدن می شود.

چاق شدن پا

چاقی پاها و یا همان چاق شدن پاهای لاغر با حرکات ورزشی بهتر و ماندگار ترخواهد بود. برای چاق شدن پاها، پله نوردی کنید. بالا و پایین رفتن از پله (استپ) روی کل پایین تنه کار کرده و به بالا بردن حجم عضلانی این ناحیه کمک می کند. می توانید برای این منظور از استپ های ورزشی استفاده کرده و خیلی ساده از آن بالا و پایین روید. برای بالا بردن شدت تمرین، دو دمبل در دست هایتان نگه دارید.به طور کلی برای داشتن بازو و پاهای لاغر چیزی بیش از یک نگرانی بابت زیبایی است. کمبود وزن اغلب باعث ایجاد نشانه هایی از قبیل ضعف، خستگی، کوفتگی و احساس سرماخوردگی می شود. همچنین می تواند اثرات جانبی روانی مانند کاهش اعتماد به نفس، اضطراب و افسردگی داشته باشد. اگر چه مقدار چربی در پاها و بازوهای های شما عمدتا به خاطر ژنتیک است، اما شما می توانید اندازه اندام خود را با تنظیم نمودن رژیم غذایی و رژیم های تناسب اندام افزایش دهید. پنج وعده و یا بیشتر در طول روز بخورید. به عنوان مثال، صبحانه، میان وعده صبحانه بزرگ، ناهار، شام و یک میان وعده در زمان خواب. غذاهای با کالری زیاد و چربی سالم مانند آوکادو، کره بادام زمینی، آجیل و گرانول را انتخاب کنید. چاشنی ها و افزودنی هایی را به مواد غذایی خود اضافه کنید تا باعث افزایش کالری، که باعث افزایش چربی در سراسر بدن شما، از جمله بازوها و پاها شود. به عنوان مثال، شیر خشک را در سوپ، کره بر روی سیب زمینی و پنیر بر روی تخم مرغ اضافه کنید. نوشیدنی های پرکالری را به جای آب مصرف کنید. هر روز شش لیوان یا بیشتر از آن ها را مصرف کنید مانند شیر کم چرب و یا آبمیوه. ۲۰ دقیقه تمرین قدرتی، سه روز در هفته انجام دهید. ورزش به تحریک اشتها کمک می کند، شما را تشویق می کند که بیشتر بخورید. همچنین تشنگی شما را افزایش می دهد، بنابراین شما می توانید کالری بیشتری از طریق نوشیدنی های پرکالری اضافه کنید. تمرینات را انتخاب کنید که به طور خاص مربوط به بازو و پاها شود. مانند شنا، قدم زدن و …

مکمل مخمر آب جو

مکمل مخمر آب جو اشتها را نیز بالا می‌برد. اگر می‌خواهید چند کیلو چاق شوید نیز می‌توانید از مکمل مخمر آبجو استفاده کنید. در مخمر آبجو ویتامینهای گروه B، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، فیبر، مواد آنتی اکسیدان و … وجود دارد. با توجه به ترکیبات، این قرص در کمک به ترمیم بافتها، جلوگیری از برخی سرطانها، افزایش اشتها، رفع خستگی و بالا بردن انرژی بدن، رفع یبوست، تنظیم متابولیسم بدن و … موثر باشد.

کپسول های چاقی

قبل از هرچیز لازم است توصیه شود که پیش از مصرف هرگونه دارویی با پزشک مربوطه حتما باید مشورت صورت گیرد. اما در مورد قرص ها و کپسول های چاقی نکاتی است که لازم است بدانید. کپسول های افزایش وزن به روش های مختلفی کار می کنند. یکی از آنها افزایش اشتها است. وقتی احساس گرسنگی می کنید، طبیعتا بیشتر غذا می خورید. در صورتی که قادر به مراقبت از رژیم غذایی خود در همه زمان ها نباشید، ممکن است در معرض مواد غذایی ناسالم قرار بگیرید. این باعث چاق شدن از طریق انباشت چربی در بدن می شود و شما را در معرض چاقی قرار می دهد. درصد قابل توجهی از چربی های بدن باعث بروز مشکلاتی در سلامتی انسان می شود.برخی از کپسول ها برای چاق شدن وجود دارند که با کاهش سرعت متابولیسم بدن کار می کنند. در موارد خاص، متابولیسم کندتر می تواند به مشکلات مرتبط با آن مانند عدم انرژی، خستگی و غیره منجر شود. در صورت استفاده از خدماتی که نیاز به هشیاری و چابکی ذهنی دارد، این قرص ها ممکن است باعث مشکلات جدی شود. سرعت متابولیسم آهسته نیز ممکن است به عوارض مرتبط با سلامتی منجر شود. بیشتر کپسول های افزایش وزن با ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی بسته بندی می شوند. اگر چه بسیاری از این ها نقش مهم و مفیدی را ایفا می کنند، اما ممکن است در برخی شرایط برای سلامتی مناسب نباشند. به عنوان مثال، اگر شما از مشکلات کلیوی رنج می برید، ممکن است توصیه شود که از مواد معدنی مفید مانند سدیم و پتاسیم دوری کنید.

چاق شدن پاها با حرکات ورزشی

حرکت اول با کمری صاف روی صندلی بنشینید و همانطور که در تصویر می بینید تنها باسن را روی صندلی قرار دهید و محل بعد از باسن به سمت پا روی صندلی نباشد. پاشنه را روی زمین قرار داده و انگشتان پا را به سمت بالا بکشید. ۱۰ ثانیه به همین حالت بمانید و انگشتان را راحت کنید و سپس این حرکت را انجام دهید. حرکت دوم کمی عقب تر بنشینید و یکی از پاها را به سمت جلو کشیده و پای دیگر را به داخل کشیده و با دست نگاه دارید. انگشتان هر دوپا باید به سمت بیرون کشیده شوند. در یک دوره ی ۵ دفعه ای این حرکت را انجام دهید. حرکت سوم به صورت صاف و با پاهایی کشیده به سمت جلو روی صندلی بنشینید و پاها را به صورت له هم چسبیده در همین حالت حفظ کنید. این حرکت را تا مدتی که پاها خسته نشده اند حفظ کنید و چند ثانیه استراحت و دوباره تکرار حرکت. با وارد کردن فشار و حفظ پاها در این حالت موجب تقویت عضلات پشت پا و به مرور زمان فرم گرفتن انها می شوید. این حرکت را در محل هایی که محبور هستید برای مدتی روی صندلی بنشینید مثل سینما و وسایل نقلیه عمومی و.. انجام دهید.

ترکیب گلاب و گلیسیرین

ترکیب گلاب و گلیسیرین یک روش طبیعی عالی برای چاق شدن صورت و گونه ها محسوب می شود، این ترکیب شگفت انگیز به عنوان مرطوب کننده ی پوست عمل کرده و با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت می شود. گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید و قبل از خواب آن را بر روی صورت بمالید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب گرم خوب بشویید. هر شب این روش را به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید.

چاق شدن در یک هفته با عسل

عسل یکی دیگر از مواد طبیعی و یکی از بهترین روش های خانگی مفید برای چاق شدن صورت می باشد. عسل حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان است و یک مرطوب کننده پوست به شمار می رود که با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت و گونه ها می شود. ۱ قاشق چای خوری عسل را با پاپایا له شده ترکیب کنید و بر روی صورت و گونه ها بمالید، بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید. بهتر است این روش را هر روز صبح انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

چاق شدن در یک هفته با ماسک آب خیار

مقادیر بالای آب، آنتی اکسیدان ها و ویتامین C موجود در خیار با آب رسانی به پوست صورت باعث افزایش تولید کلاژن در پوست شده و به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند. ماسک آب خیار و ماست آب یک خیار را بگیرید و با دو قاشق چای خوری ماست ترکیب کنید، این ماسک را بر روی صورت بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند، سپس با آب سرد و خوب بشویید. ماسک آب خیار و گلاب آب یک خیار را بگیرید و با دو قاشق غذا خوری گلاب ترکیب کنید، این ماسک را بر روی صورت بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند تا خشک شود سپس با آب گرم خوب بشویید.

یوگای صورت

یوگا صورت یکی از بهترین ورزش هایی است که شما می توانید برای چاق شدن صورت و گونه ها انجام دهید. یوگا پوست را برای تولید میزان بیشتری کلاژن و الاستین تحریک می کند و باعث چاق شدن صورت و گونه ها می شود. حرکت اول بر روی صندلی صاف بنشینید، صورت خود را باد کنید و یک دقیقه همانطور نگه دارید، حالا صورت را به سمت چپ باد کرده و یک دقیقه نگهدارید و سپس صورت را به سمت راست باد کرده و یک دقیقه نگه دارید. این تمرین را حداقل روزی سه بار انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید. حرکت دوم صورت خود را باد کنید و یک دقیقه نگهدارید، انگشتان خود را بر روی گونه ها و صورت قرار دهید و به آرامی در حرکات دایره ای ماساژ دهید، حالا انگشتان اشاره را کنار سوراخ های بینی قرار داده و در حالیکه لپ ها را به تو کشیده اید، پوست کنار بینی را ماساژ دهید. این تمرین را روزی ۳ بار تکرار کنید تا زدوتر نتیجه بگیرید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 26 تیر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.