; هیستری ؛ داروهای هیستری جمعی و رفتار هیستریک چیست انواع تشنج هیستریک - فال و خواب
آکنه و تفاوت جوش و آکنه و عکس و درمان آکنه چیست و چگونه درمان میشود

آکنه و تفاوت جوش و آکنه و عکس و درمان آکنه چیست و چگونه درمان میشود

آکنه آکنه ؛ تفاوت جوش و آکنه و عکس و درمان آکنه چیست و چگونه درمان میشود همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این …

ریزش مو با ریشه ؛ ریزش مو شدید دارمچیکار کنم با انتهای سفید به همراه علت

ریزش مو با ریشه ؛ ریزش مو شدید دارمچیکار کنم با انتهای سفید به همراه علت

ریزش مو با ریشه ریزش مو با ریشه ؛ ریزش مو شدید دارمچیکار کنم با انتهای سفید به همراه علت همگی در سایت فال و …

قرص زود انزالی ؛ زنان و مردان و طریقه مصرف فلوکستین برای زود انزالی

قرص زود انزالی ؛ زنان و مردان و طریقه مصرف فلوکستین برای زود انزالی

قرص زود انزالی قرص زود انزالی ؛ زنان و مردان و طریقه مصرف فلوکستین برای زود انزالی همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این …

هیستری

هیستری ؛ داروهای هیستری جمعی و رفتار هیستریک چیست انواع تشنج هیستریک

هیستری ؛ داروهای هیستری جمعی و رفتار هیستریک چیست انواع تشنج هیستریک همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

آشنایی با هیستری

هیستری واژه ای یونانی است که در طب قدیم یونان کاربرد داشته است.معنی آن هیجان و احساسات زیاد و غیر قابل کنترل است.امروزه در زوانپزشکی نوین دیگر از این واژه استفاده نمی شود و دسته بندی های دقیق تر و علمی تری دارد و انها جایگزین این واژه شده اند.

به عبارت دیگر هیستری حالتی است که فرد بیش از اندازه احساستی می شود و به قول خودمان جوگیر می شود و رفتارهایی هیجانی و افراطی و غیر قابل کنترل از خودش نشان می دهد که این خیلی هم می تواند خطرناک باشد.

امروزه هیستری در علم روانشناسی کاربردی ندارد و علائم این بیماری در اختلالات دیگر دسته بندی شده اند.منظور از ان حالتی است که ممکن است فرد دچار توهم و فلج جزیی و یا عصبانیت زیاد می شود.

مثلا ممکن است یک سرباز در مقابله با دشمن دچار ترس و استرس شود و بینایی اش را از دست دهد ولی وقتی شرایط اوکی شود و خطر دشمن برطرف شود دوباره بینایی اش را بدست آورد.

کسی که دچار این بیماری می شود سعی می کند از بسیاری از محیط ها و شرایط دوری کند.او دوست دارد مورد توجه و حمایت قرار گیرد و به خاطر این موضوع افراد مبتلا به این بیماری افرادی وابسته به دیگران هستند.

این بیماری توسط ‍یوزف برویر و زیگموند فروید به‌ طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفت و کتاب مطالعاتی در باب هیستری توسط این دو دانشمند بزرگ نوشته شده است.

هیستری جمعی

در این نوع از بیماری عده ای از مردم در جایی جمع می شوند مانند کنسرت و یا هیئت و …و اتفاقی می افتد و همه کنترلشان را از دست می دهند ودر اصل یک نفر دچار هیستری می شود و دیگران از او تقلید می کنند.

نکاتی در مورد بیماری

توجه داشته باشید که برای درمان بیماری های عصبی مانند هیستری ضعف اعصاب و رفع سکسه کافیست که بهار نارنج خشک شده را دم کرده و میل نمایید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.