; قرص ایمدین ؛ اصلی و تقلبی برای ریزش مو و چاقی انواع قرص ایمدین ساخت ایتالیا - فال و خواب
انحراف چشم و عینک مخصوص و قیمت عمل و بازگشت انحراف چشم بعد از عمل

انحراف چشم و عینک مخصوص و قیمت عمل و بازگشت انحراف چشم بعد از عمل

انحراف چشم انحراف چشم ؛ عینک مخصوص و قیمت عمل و بازگشت انحراف چشم بعد از عمل همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این …

اضطراب و عوارض و تعریف و درمان و حمله اضطراب چیست و تعریف استرس و اضطراب

اضطراب و عوارض و تعریف و درمان و حمله اضطراب چیست و تعریف استرس و اضطراب

اضطراب اضطراب ؛ عوارض و تعریف و درمان و حمله اضطراب چیست و تعریف استرس و اضطراب همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این …

آبسه مغزی و درمان آبسه مغزی با طب سنتی و عوارض عمل جراحی در کوردکان

آبسه مغزی و درمان آبسه مغزی با طب سنتی و عوارض عمل جراحی در کوردکان

آبسه مغزی آبسه مغزی ؛ درمان آبسه مغزی با طب سنتی و عوارض عمل جراحی در کوردکان همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این …

قرص ایمدین

قرص ایمدین ؛ اصلی و تقلبی برای ریزش مو و چاقی انواع قرص ایمدین ساخت ایتالیا

قرص ایمدین ؛ اصلی و تقلبی برای ریزش مو و چاقی انواع قرص ایمدین ساخت ایتالیا همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

توضیحاتی در مورد قرص ایمدین

همانگونه که می دانید پوست وسیع ترین عضو بدن است که اولین سد دفاعی بدن در برابر هجوم عوامل مضر خارجی نیز است. ♥پوست از لایه های مختلفی تشکیل شده است : لایه اپیدرم (epidermis) : سطحی ترین لایه پوست می باشد و بیشتر شامل سلول های مرده و شاخی است. در این لایه سلول های حاوی رنگدانه (ملانوسیت) وجود دارند که افزایش حجم و تعداد آن ها می تواند موجب ایجاد لک شود. لایه درم (dermis) : در زیر لایه اپیدرم واقع شده است. این لایه مهم ترین بخش پوست است که وظیفه حفظ آب، سفتی و قابلیت ارتجاعی پوست را دارد. لایه درم شامل سه قسمت است : فیبرهای پروتئینی کلاژن که مسئول سفتی پوست می باشند. فیبرهای پروتئینی الاستین که موجب خاصیت ارتجاعی پوست می گردند. ماده ژل مانندی که نگهدارنده آب پوست می باشد و غنی از قندهای ضروری (پلی ساکاریدها) است. به عبارت ساده تر می توان ساختمان پوست را به یک ساختمان چوبی تشبیه کرد که هر یک از اجزای فوق یکی از بخش های این ساختمان را تشکیل می دهند. لایه اپیدرم، مانند سقف خانه است و لایه درم، اساس و پایه ساختمان را تشکیل می دهد. کلاژن و الاستین هم مثل تیرهای عمودی و افقی هستند که به ساختمان استحکام می بخشند.

پیری پوست

فرایند پیری پوست از درون آن آغاز می شود. چروک ها در اثر اختلال در ساختار لایه درم به وجود می آیند. در واقع ممکن است چروک هایی در لایه زیرین (درم) پوست داشته باشید که سال های سال ظاهر نشوند. هنگامی که کلاژن و الاستین شکسته می شوند و میزان آن ها در پوست کاهش می یابد پوست به تدریج چروک می شود، همانند ساختمان که اگر ستون های آن تخریب شوند فرو می ریزد و استحکام ان کم می شود

علل پیری پوست

چه عواملی چروک شدن پوستتان را تسریع می کنند؟ ۱- عوامل داخلی : ژنتیک عوامل هورمونی (به ویژه در خانم ها ) ۲- عوامل خارجی : نور خورشید استرس بی خوابی الکل دود سیگار آلودگی هوا مهم ترین عامل ایجاد چروک بعد از عوامل داخلی، نور خورشید است. عوامل خارجی موجب به وجود آمدن رادیکال های آزاد در پوست می گردند.

قرص ایمدین چیست

ایمدین، ساخت دانمارک و یک مکمل غذایی و روش جدیدی در مراقبت از پوست می باشد که پوست را از عمق ناحیه درم جایی که روند پیری از آنجا آغاز می شود، بازسازی نموده و آن را جوان می نماید. از سال ۱۹۹۱ تا امروز،بیش از ۲ دهه است که ایمدین در سراسر دنیا (از ایالات متحده آمریکا تا انگلستان و اتحادیه اروپا) توزیع و تغییرات شگرفی در بهبود پوست ایجاد نموده است. این محصول مورد تأیید دانشمندان و متخصصین پوست سراسر جهان می باشد و در بیش از هفتاد کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

قرص ایمدین یک ضد پیری

قرص ایمدین پیشرفته ترین قرص ضد پیری است که تا به حال تولید شده است و برای زندگی شهری که مملو از آلودگی هوا، دود سیگار و استرس می باشد، بسیار مناسب است و تاثیر آن به کرات دیده شده است

ترکیبات قرص ایمدین

کمپلکس دریایی : از نوعی ماهی تهیه می گردد که ساختار پروتئینی بدن آن بسیار شبیه پوست انسان است. عصاره پروتئینی ماهی موجب بازسازی پوست به صورت اختصاصی می گردد. پس از مدتی لک های ناشی از پیری کاهش می یابد و ظاهر مویرگ های قابل رؤیت بهبود یافته و رطوبت پوست تأمین می گردد. لیکوفنس جی اس : شامل دو ماده ضد رادیکال آزاد (Anti-Oxidant) فوق العاده قوی می باشد : لیکوپن (عصاره گوجه فرنگی رسیده) : خاصیت ضد رادیکال آزاد آن صد برابر بیشتر از ویتامین E است. عصاره هسته انگور : مطالعات بسیار وسیعی روی آن صورت گرفته است که نشان می دهد ماده مؤثر موجود در آن ۵۰ برابر قوی تر از ویتامین E و ۲۰ برابر مؤثرتر از ویتامین C می باشد. استفاده همزمان از این دو آنتی اکسیدان قوی در کمپلکس لیکوفنس جی اس موجب شده است که فیبرهای کلاژن و الاستین در ناحیه درم به خوبی از اثرات مضر اشعه UV و رادیکال های آزاد محافظت شوند. به علت حساس بودن لیکوپن به اشعه UV استفاده از ضد آفتاب مناسب، ضروری است. عصاره هسته انگور همراه با ویتامین C موجب خنثی شدن آنزیم های تخریب کننده پوست می گردد و به این ترتیب از پیری زودرس جلوگیری می نماید. ویتامین C : ویتامین C موجود در ایمدین به صورت طبیعی از گیاه آسرولا (Acerola) گرفته شده است که در ساخت کلاژن های جدید کاربرد بسیار زیادی دارد.

توصیه هایی در مورد مصرف قرص ایمدین

آقایانی هم که علاقه مندند شاداب و سرحال باشند می توانند از ایمدین استفاده کنند. مصرف همزمان ایمدین با ویتامین هایی نظیر D, C, E و کلسیم و داروها تداخل ندارد. افرادی که به غذاهای دریایی حساسیت دارند بهتر است ایمدین را مصرف نکنند.

کاربرد قرص ایمدین

• توقف روند پیری پوست به محض استفاده از قرص • افزایش میزان رطوبت پوست • کاهش قابل مشاهده میزان چین و چروک های پوست • کاهش عروق سطحی قابل رؤیت پوست و لک های ناشی از سن • روشن، شاداب و جوان تر ساختن پوست • بازداشتن اجزای پوست از تخریب و بهبود بخشیدن به ساختار پوست • افزایش انرژی شخصی بدون هیچگونه تغییری در وزن • پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی • ضد سرطان

تاریخچه قرص ایمدین

قرص جوانساز ایمدین Imedeen Perfect Time یک مکمل غذایی است که به فرم قرص موجود است. این قرص توسط واحد سلامت مصرف کننده شرکت Pfizer، که بخشی از صنایع دارویی این کارخانجات است تولید می شود. Pfizer یک شرکت داروسازی آمریکایی و چند ملیتی است، که هم اکنون به عنوان بزرگترین شرکت داروسازی جهان محسوب می شود. شرکت سازنده اعلام کرده این مکمل قادر است پس از سنین ۴۰ سالگی، سبب کاهش چین و چروک شود و هم چنین قادر است آثار خطوط بیانی را به کل محو کند.

روش مصرف قرص ایمدین

روزی ۲ قرص (یکی صبح و یکی شب و یا دو قرص با هم) را با یک لیوان آب میل کنید.

مزایای قرص ایمدین

پوست و مشکلات آن برای همه انسانها مهم بوده و همیشه ذهن ما درگیر این مسئله است که چطور این پوست پرچین و چروک را به آینه تبدیل کنیم. علاوه بر آن بعضی وقت‌ها یادمان می‌ رود که همانطوری که قلب و ریه، کلیه ‌ها ممکن است مریض شود، پوست بدنمان هم از آسیب دور نیست. عوامل محیطی از جمله نور خوشید , آلودگی هوا , بی خوابی و استرس و استعمال دخانیات و الکل همگی پوست را تحت تاثیر قرار می دهند و با ایجاد رادیکال های آزاد به پروتئین های اصلی پوست یعنی کلاژن و الاستین آسیب زده و حتی آنها را تخریب کرده و باعث ایجاد چین و چروک و لک و افتادگی پوست خصوصا در صورت می شوند . محصولات فراوانی برای رفع این مشکلات در بازار موجود است از جمله کرم های لایه بردار و جوانساز و بازسازی کننده و لوسیون های تقویتی و.. اما همه اینها درمان سطح پوست را هدف قرار می دهند و برای نتیجه گیری بهتر نیاز است که لایه های داخلی تر پوست نیز ترمیم شود . برای درمان اساسی و درونی پوست مواد موثر و مغذی باید به بافت های زیرین پوست برسند . یکی از بهترین مکمل های غذایی در این زمینه قرص ایمدین است این قرص از درون و با رساندن مواد غذایی به لایه های زیرین پوست باعث بهبود مشکلات پوستی , رفع چین و چروک و شادابی پوست می گردد . اگر می خواهید در کوتاهترین زمان مشکلات پوست خود را بر طرف کنید هرچه سریعتر ایمدین را از سایت شهر سلامت تهیه کنید و از جوانسازی و زیبابی پوست خودتان لذت ببرید . ایمدین حاوی عصاره های گیاهی و ویتامین هایی است که پوست شما را از داخلی ترین لایه پوست یعنی درم تغذیه می کند جاییکه روند پیری از آنجا آغاز می شود و تغییرات شگرفی در پوست پس از یک دوره مصرف ایمدین ایجاد خواهد کرد.گرچه اعلام شده این قرص ایمدین مناسب سن های ۴۰ سال به بعد است، اما می توان برای پیشگیری از ایجاد چروک از سنین پایین تر شروع به مصرف ایمدین نمود.به منظور دستیابی به بالاترین میزان تاثیر گذاری توصیه می شود درمان کامل با ایمدین به مدت ۳ ماه انجام گیرد.

پاکسازی پوست

اولین و مهم ترین مرحله در پاکسازی پوست استفاده از بخور آب داغ است. با این روش منافذ پوست باز شده و چربی های اضافی به راحتی از آن خارج می شوند. برای این منظور باید ۲ لیوان آب جوش را داخل یک کاسه متوسط بریزید و یک حوله روی سر خود قرار دهید. سپس سرتان را با فاصله مناسب بالای ظرف آب جوش بگیرید طوری که حوله روی سرتان دور تا دور ظرف را بگیرد. مراقب باشید صورت تان را بیش از حد به کاسه نزدیک نکنید تا دچار سوختگی نشوید. بهتر است ۱۰دقیقه در این حالت باقی بمانید. اگر هم از آکنه و جوش های سرسیاه رنج می برید می توانید ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری گل بابونه خشک شده به آب جوش اضافه کنید. بعد از اتمام بخور حوله را از روی سر خود برداشته و گل های بابونه را از داخل آب بیرون بیاورید و برای ۵ دقیقه روی پوست قرار دهید. سپس صورت تان را با آب سرد بشویید و از یک کرم مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنید. برای نتیجه گیری بهتر باید این راهکار را دو تا سه بار در هفته تکرار کنید.

شفافیت و شادابی پوست با بخور بابونه

این بخور نه تنها باعث شفافیت و شادابی پوست می شود بلکه دستگاه تنفسی را هم پاکسازی می کند. برای این منظور باید دو قاشق غذاخوری پودر زنجبیل را در دو لیوان آب ریخته و روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. سپس این محلول را در یک کاسه متوسط بریزید و روی سر خود حوله بیندازید و صورت تان را بالای ظرف بگیرید. ۱۰دقیقه در این حالت باقی بمانید. طی این مدت می توانید به آرامی با نوک انگشتان تان صورت را ماساژ دهید. پس از گذشت ۱۰دقیقه می توانید با کمک دستمال، جوش های سرسفید و سرسیاه خود را خارج کنید. در مرحله بعد نیز برای بسته شدن منافذ پوست، خیار رنده شده را به همراه آب لیمو ترش تازه برای ۵دقیقه روی صورت قرار دهید. در آخر هم پوست خود را با آب سرد بشویید.

پوست خشک

اگر پوست تان خشک و حساس است و با انجام بخور اذیت می شود، می توانید از روش کمپرس گرم استفاده کنید. برای این منظور باید مانند مراحل اولیه بخور، آب را به همراه بابونه یا زنجبیل بجوشانید و اجازه دهید کمی سرد شود. سپس آن را از صافی رد کرده و حوله تمیزی را به آن آغشته کنید. این حوله را برای ۱۰دقیقه روی پوست خود قرار دهید. بهتر است حوله مخصوصی را برای این کار اختصاص دهید و جای دو چشم را در آن سوراخ کنید تا چشم ها، مژه ها و ابروهای تان آسیب نبینند. بعد از اتمام کمپرس نیز صورت را با آب سرد شست وشو دهید و حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

جوانسازی پوست با ماسک جوانه گندم

یکی دیگر از روش های موثر در پاکسازی و جوانسازی پوست استفاده از ماسک خانگی جوانه گندم است. برای این منظور می توانید یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب را با یک قاشق چای خوری پودر جوانه گندم مخلوط کنید و به آرامی برای ۵ دقیقه روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید. سپس اجازه دهید این ترکیب ۱۵دقیقه دیگر روی پوست باقی بماند و خشک شود. بعد از آن صورت را با آب سرد شست وشو داده و از یک کرم مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنید. برای نتیجه گیری بهتر از این روش باید قبل از استفاده از ماسک حداقل ۵دقیقه پوست تان را با آب داغ بخور دهید.

ماسک های خانگی برای پاکسازی پوست

ماسک خیار و گلاب: یک عدد خیار با پوست را ریز رنده کرده و یک قاشق مرباخوری گلاب به آن اضافه کنید. سپس آن را به حالت خوابیده به آرامی روی پوست تان بمالید و پس از ۱۰دقیقه با آب خنک بشویید. ماسک ماست و گردو: دو قاشق غذاخوری ماست و دو قاشق غذاخوری گردوی خرد شده را در مخلوط کن ترکیب کرده و برای ۱۵دقیقه روی پوست قرار دهید و بعد با آب سرد بشویید. ماسک رازیانه و آویشن:دو ساقه آویشن تازه خرد شده و دو قاشق چای خوری تخم رازیانه له شده را درون ظرفی ریخته و یک دوم فنجان آب جوش روی آن بریزید. سپس نصف یک لیموترش را آب گرفته و به آن اضافه کنید. ترکیب به دست آمده را از صافی رد کنید و آن را با پنبه به صورت بمالید. اجازه دهید ۱۵دقیقه روی پوست بماند و بعد با آب سرد شست وشو دهید. ماسک عسل و بادام:یک قاشق مرباخوری عسل را با نصف قاشق چای خوری پودر بادام مخلوط کنید و آن را با حرکت دورانی روی پوست بمالید. اجازه دهید این ترکیب روی پوست تان خشک شود. بعد ابتدا با آب ولرم سپس با آب سرد پوست را شست وشو دهید. ماسک سفیده تخم مرغ: یک سفیده تخم مرغ را خوب هم بزنید تا کاملا سفید شود و کف کند. سپس این کف سفید را برای ۱۵دقیقه روی پوست قرار دهید. بعد از اینکه کاملا جذب و خشک شد پوست را ابتدا با آب ولرم سپس با آب سرد بشویید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 11 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.