; قرص حجم دهنده عضلات ؛ قرص تقویت عضلات پا و قرص عضله ساز موجود در داروخانه
قرص ونوستات ؛ زمان مصرف و قیمت قرص ونوستات برای همیشه و کم کاری تیروئید

قرص ونوستات ؛ زمان مصرف و قیمت قرص ونوستات برای همیشه و کم کاری تیروئید

قرص ونوستات قرص ونوستات ؛ زمان مصرف و قیمت قرص ونوستات برای همیشه و کم کاری تیروئید همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این …

تقویت معده ؛ بهترین قرص و معجون و مکمل و ورزشهای و روش خانگی تقویت معده

تقویت معده ؛ بهترین قرص و معجون و مکمل و ورزشهای و روش خانگی تقویت معده

تقویت معده تقویت معده ؛ بهترین قرص و معجون و مکمل و ورزشهای و روش خانگی تقویت معده همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم …

سوء هاضمه ؛ و رفلاکس و کپسول و درمان قطعی سوء هاضمه نفاخ دکتر خیراندیش

سوء هاضمه ؛ و رفلاکس و کپسول و درمان قطعی سوء هاضمه نفاخ دکتر خیراندیش

سوء هاضمه سوء هاضمه ؛ و رفلاکس و کپسول و درمان قطعی سوء هاضمه نفاخ دکتر خیراندیش همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این …

قرص حجم دهنده عضلات

قرص حجم دهنده عضلات ؛ قرص تقویت عضلات پا و قرص عضله ساز موجود در داروخانه

قرص حجم دهنده عضلات ؛ قرص تقویت عضلات پا و قرص عضله ساز موجود در داروخانه همگی در سایت فال و خواب . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

توضیحاتی در مورد قرص حجم دهنده عضلات

قرص حجم دهنده عضلات یکی از راههای حجم دادن به عضلات بدن است ولی شاید بهترین روش نباشد.همانطور که می دانید روش های مختلفی برای عضله سازی در بدن وجود دارد. برای عضله سازی زمان و تلاش زیادی لازم است و براحتی عضلات حجیم نمی شوند.. با استفاده از قرص حجم دهنده عضلات می توانید رسیدن به این هدف را کمی راحت تر کنید ولی اینکه فکر کنید نیازی به تلاش و تمرین ندارید فکر غلطی است.

قرص حجم دهنده عضلات در دوران بارداری

توجه داشته باشید که مصرف استانوزولول در دوران بارداری می تواند باعث آسیب جدی به جنین شما شود ؛♥ بنابراین چنانچه باردار هستید و یا در دوران مصرف دارو قصد باردار شدن دارید به هیچ وجه از این دارو استفاده نکنید. هنوز مشخص نشده است که آیا استانوزولول قادر به انتقال از طریق شیر هست یا خیر بنابراین اگر شیر می دهید قبل از مصرف این قرص حجم دهنده عضلات با پزشک مشورت کنید.

هدف از عضله سازی

هدف از عضله سازی می تواند زیبایی، سلامت و ورزشکار شدن باشد. برخی فقط عضله سازی را محدود به باشگاه بدنسازی و ورزش های سنگین می دانند. اما در کنار آن تغذیه سالم و استراحت کافی نیز از ملزومات عضله سازی می باشد. امروزه مصرف برخی از انواع قرص حجم دهنده عضلات مانند انواع پروتئین بدنسازی ، آمینو اسید ها و مکمل های حجم دهنده نیز در کنار تغذیه، نقش مهمی را در افزایش حجم عضلات ایفا می کنند.

مصرف قرص استانوزولول

استانوزولول را همراه با یک لیوان کامل آب مصرف کنید. استانوزولول را می توان همراه با غذا و یا بدون آن مصرف کرد. پزشک شما ممکن است برای بررسی میزان بهبودی و عوارض جانبی دارو، انجام یک سری آزمایش های خون یا دیگر تست های پزشکی را در طول درمان با استنوزولول درخواست کند. قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول را در دمای اتاق و به دور از رطوبت، گرما و نور مستقیم نگه داری کنید.

قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول

وینس ترول نام تجاری قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول می باشد که در گروه استروئیدی های آنابولیک طبقه بندی می شود. این دارو میل بیشتری به رشد عضلات دارد در صورتی که میل آن به فعالیت آندروژنی کمتر است. این نوع از قرص حجم دهنده عضلات مقدمات رشد کیفی عضلات را فرآهم می کند. در واقع خواص آنابولیک این ماده در مقایسه با بسیاری از ترکیبات قوی تر، بسیار ملایم و ضعیف است اما باز هم می توان در زمینه تقویت عضلات به آن اعتماد کرد. البته خواص آنابولیک این دارو با دیانابول برابری می کند اما تمایل به جذب یا عدم دفع آب در هر دوی آنها متفاوت است.قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول نیز مثل دیانابول حاوی همان ساختمان متیلی ۱۷ کربنی است اما با تغییر کوچکی که در آن ایجاد شده است، امکان مصرف به صورت خوراکی هم وجود دارد. علی رغم این طراحی، انواع تزریقی این دارو نیز تولید شده است. ساختمان استانوزولول طوری نیست که بتواند به استروژن تبدیل شود. بنابراین زمانی که از این استروئید استفاده می کنید، دیگر نیازی به مصرف آنتی استروژن ندارید. در این صورت حتی افراد حساس هم نباید نگران مشکل بزرگ شدن سینه باشند. اگرچه استروژن مقصر اصلی در بروز مشکل جذب آب است اما استانوزولول ظاهر کیفی بسیار خوبی را در عضلات ایجاد و چربی را از آنها دور می کند. در نتیجه دیگر نیازی نیست که نگران جذب زیاد مایعات زیرپوستی باشید. به همین دلیل استروئید بسیار خوبی است که ورزشکار طی دوره تقویت کات عضلات می تواند از آن استفاده کند یعنی همان زمانی که جذب آب و چربی به نگرانی بزرگ ورزشکاران تبدیل می شود.

عوارض جانبی قرص حجم دهنده عضلات

اگر پس از مصرف قرص حجم دهنده عضلات هرگونه عوارض جانبی جدی و خطرناک زیر را دارید، بلافاصله با پزشک خود مشورت کرده یا به پزشک اورژانس مراجعه کنید: • یک واکنش آلرژیک (دشواری در تنفس ، بسته شدن گلو و احساس خفگی ، تورم لب ها، زبان یا صورت ، کهیر) • تورم دست ها یا پاها (به خصوص مچ پا) • نعوظ مکرر یا مداوم، حساسیت به لمس یا بزرگ شدن پستان ها (در بیماران مرد) • تغییرات صدا (بم شدن صدا)، ریزش مو، رویش مو های زائد در صورت، بزرگ شدن اندام تناسلی خارجی(کلیتوریس) یا بی نظمی قاعدگی (در بیماران خانم). عوارض جانبی دیگری به جز لیست نیز می توانند در اثر مصرف این قرص حجم دهنده عضلات به وجود آیند . درصورتی که این عوارض آزاردهنده هستند به پزشک مراجعه کنید.

اشکال دارویی قرص حجم دهنده عضلات وینس ترول

وینس ترول یا همان قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول به دو شکل قرص خوراکی و محلول تزریقی آماده می شود. اگر چه ساختمان شیمیایی هر دو شکل مثل هم است اما نوع تزریقی به مصرف کننده امکان می دهد تا دوز بیشتر استروئید را مصرف کند. علت هم این است که داروی تزریقی از اثرات بیشتری برخوردار است و به همین دلیل به نوع خوراکی ترجیه داده می شود. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هر دو نوع استانوزولول می تواند نسبت کلسترول HDL به LDL را تغییر داده و آن را تحت تاثیر قرار دهد. زمانی که درمان با استروئید انابولیک را شروع می کنید بروز این عارضه جانبی بسیار معمول و متداول است و زمانی که دوز مصرف دارو یا زمان مصرف آن از حد نرمال بیشتر شود، مسلما باید نگران سلامتی خود باشید. قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول خوراکی در مقایسه با نوع تزریقی تاثیرات بیشتری روی مقدار کلسترول باقی می گذارد که این عمل به نوع مصرف دارو مربوط می شود. همچنین مصرف نوع خوراکی استانوزولول تاثیر عمیقی روی مقدار SHBG (گلوبولین وابسته به هورمون جنسی) باقی می گذارد. آنچه گفته از خصوصیات بارز همه استروئیدهای آنابولیکی/آندروژنی می باشد اما آنچه باعث می شود استانوزولول از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار شود، توانایی و نوع مصرف آن است. از آنجا که پروتئین های وابسته به پلاسما مثل SHBG طوری عمل می کنند که هورمن های استروئیدی را به فعالیت مجبور کنند چنین تاثیری موجب می شود درصد هورمون های استروئید در بدن بالا برود. این مسئله موجب ایجاد مکانیسم جالب مثری می شود که در نتیجه آن استانوزولول قابلیت و توان استروئید مصرف شده را افزایش می دهد. برای این منطور می توانید پرووبرون را به دوره مصرف خویش بیفزایید؛ زیرا میل ترکیبی شدیدی در مقابل SHBG از خود نشان می دهد. این میل ترکیبی سبب می شود پروویرون جانشین سوبستراهای ضعیف تر SHBG (مثل تستوسترون) شود و مکانیسم دیگری را بوجود آورد که در آن امکان افزایش مدار هورمن های آزاد وجود دارد. بنابراین بهتر است استانوزولول و پرووپرون را به دوره بعدی تستوسترون اضافه کرده و از اثرات مفیدش برخوردار شوید. زیرا تحت چنین شرایطی است که اندروژن تقویت عضلات در موقعیت آزاد قرار گرفته و عضلات را به خوبی تقویت می کند.

مکملهای HMB

مکملهای HMB به کاهش فرایندی به نام proteolysis یا تجزیه پروتیینی کمک می کنند. Proteolysis فرایندی طبیعی است که در نتیجه بافت های ماهیچه ای ایجاد می شود و معمولا بعد از فعالیت های شدید جسمانی به خصوص تمرین با وزنه رخ می دهد. مصرف HMB با کاهش میزان تجزیه بافت ماهیچه ای و فروپاشی پروتیینی به بدن کمک می کند تا بازسازی عضلانی را بعد از تمرینات ورزشی آغاز کند. این بدان معناست که بدن شما جهت بهبود و بازسازی عضله برای مدت طولانی تری در حالت آنابولیک (فرایند متابولیکی که به سنتز مواد منتهی می شود) باقی می ماند. مکمل های HMB برای اولین بار توسط دانشگاه ایالتی Iowa برای آزمایش بر روی احشام مورد استفاده قرار گرفتند. آزمایشات آنان نشان داد که با دادن مکمل های HMB به احشام بافت های عضلانی بیشتر و چربی کمتری در بدن آنها تولید می شود. سپس تحقیقات بر روی انسان ها انجام شد که نتیجه یکسانی با آزمایشات انجام شده بر روی احشام در برداشت. دانشگاه ایالتی Iowa 40 مرد را که به مدت ۴ هفته تمرین و فعالیت ورزشی انجام داده بودند مورد آزمایش قرار داد و دریافتند افرادی که هر روز ۳ گرم HMB استفاده کردند در مقایسه با افرادی که بدون مصرف این مکمل ها تمرین کردند عضلات بیشتری ساخته و جرم بیشتری از چربی را از دست دادند.

قرص حجم دهنده عضلات وینس ترول تقلبی

وینس ترول به صورت قرص خوراکی یا تزریقی از جمله استروئیدهایی است که همواره مورد توجه تولیدکندگان داروهای تقلبی قرار دارد. از آنجا که استانوزولول مجاز و قانونی در سطح بالا تولید نمی شود، همواره به علایم ظاهری وینس ترول خریداری شده جه کنید. بهترین توصیه ای که در این میان وجود دارد این است که هرگز درصدد خرید قرص یا آمپولی نباشید که فقط نام ژنریک استانوزولول روی آن به چشم می خورد. البته محصولات ژن فارم کشور یونان تحت این قانون قرار نمی گیرند. همه محصولاتی که به صورت قانونی تولید می شوند، حتما حاوی برچسبی هستند که معرف نام تجاری آنها است.

فیسفاتیدیلسرین PS

فیسفاتیدیلسرین PS مکملی است که اساسا مشتق از لوبیای سویا می باشد . PS و دیگر فوسفولیپیدها معمولا در غشای سلولی یافت می شوند و سطح کورتیزول را در طول تمرین کاهش می دهد و همچنین باعث افزایش تستوسترون در سلول های بدن و حمایت از پروتئین های گرداننده عملکرد غشا می شود . اگر شما توانایی تهیه آن را دارید می توانید آن را به میزان ۸۰۰ میلی گرم هر روز و یا حداقل پیش از تمرین – در روزهایی که تمرینات سختی دارید مصرف کنید تا به کاهش سطح کوتیزول و همچنین افزایش سطح تستوسترون بدنتان کمک کند .

دوز معمول مصرف قرص حجم دهنده عضلات

دوز معمول مصرف این قرص حجم دهنده عضلات بسته به نوع دارو از ۱۵ تا ۲۵ میلی گرم در روز متغیر است. ورزشکار با توجه به نتایج دلخواه می تواند مصرف وینس ترول را با سایر استروئیدها ترکیب کند. اگر قصد دارید با افزایش حجم عضلات مواجه شوید بهتر است از آندروژن قوی تری مثل تستوسترون، دیانابول یا آنادرول ۵۰ استفاده کرده آن را به دوز مصرفی وینس ترول بیفزایید. در اینجا وینس ترول بیشتر جهت حفظ تعادل دوره مصرفی عمل می کند بطوری که اثرات آنابولیک خوبی را ایجاد کرده و فعالیت عممی استروژنی را کاهش می دهد. در صورتی که چنین استروئیدهایی به تنهایی مصرف شوند نمی توانیم شاهد چنین پیشرفت هایی باشیم. نتیجه حاصل از مصرف این قرص حجم دهنده عضلات افزایش قابل توجه حجم عضلات است و به علاوه آب و چربی در سطحی حفظ می شود که برای بدن ناراحتی ایجاد نکند.

کراتین

کراتین مونوهیدرات یک ماده شیمیایی طبیعی موجود در بدن، در مواد غذایی و همچنین به صورت مکمل می‌باشد.کراتین در دوره حجم یک مکمل بسیار کارامد محسوب میشود و میتواند باعث بهبود عملکرد ورزشی، افزایش حجم عضلات و افزایش قدرت خروجی شود.اهداف ما در طول دوره حجم شامل افزایش قدرت و افزایش حجم و در عین حال به دست آوردن کمترین چربی‌ ممکن می‌باشد.کراتین میتواند تا زمانی‌ که رژیم شما کاملا کنترل شده و مناسب باشد شما را به این اهداف برساند و همچنین میزان چربی‌ بدن نیز در کمترین حالت ممکن حفظ خواهد شد. در ادامه دوز‌های پیشنهادی بر اساس انواع کراتین برای شما بیان خواهد شد.برای کراتین مونوهیدرات میتوانید در صورت تمایل به مدت ۵-۷ روز به ازای هر کیلو گرم از وزن بدن خود ۰.۳ گرم مصرف کنید سپس روز بعد از دوره بارگیری میتوانید روزی ۵ گرم کراتین مصرف کنید.مقدار حداقلی روزانه ۲ گرم برای حفظ ذخایر کراتین به طور متوسط در بدن ضروری می‌باشد.برای کراتین اتیل استر روزانه ۴.۵ گرم میتوانید مصرف کنید.برای کراتین نیترات ۱-۲ گرم روزانه و برای کراتین کری آلکالین روزانه ۱.۵ گرم کافی‌ می‌باشد.اگر قصد مصرف کراتین به شکل روزانه را دارید نیازی به انجام دوره بارگیری نیست ولی‌ اگر می‌خواهید کمی‌ سرعت اشباع کراتین در بدن را افزایش دهید میتوانید این کار را انجام دهید.به علاوه کراتین مونوهیدرات مقرون به صرفه ترین گزینه‌ می‌باشد و همچنین دارای تاثیر یکسان با دیگر انواع گران قیمت تر می‌باشد.

احتیاط درباره مصرف قرص حجم دهنده عضلات

اگر یکی از موارد زیر شامل حال شما می شود قبل از مصرف این قرص حجم دهنده عضلات حتماً با پزشک مشورت کنید : • سرطان پروستات • سرطان سینه یا • سطح بالای کلسیم خون (هیپر کلسمی) • بیماری های قلب و عروق • سابقه ی سکته ی قلبی • سطح کلسترول بالا در خون • اختلالات خون ریزی دهنده و انعقادی • دیابت • مصرف دارو های ضد انعقادی (رقیق کننده ی خون ) • مشکلات کبدی • مشکلات کلیوی

ویتامین دی

ویتامین دی یک ویتامین قابل حل در چربی‌ می‌باشد که شما میتوانید با قرار گرفتن در زیر نور خورشید آن را به دست آورید و همچنین از طریق مصرف مکمل‌های ویتامین دی نیز میتوانید نیاز خود را برطرف سازید.ویتامین دی همان طور که بیان شد قابل حل در چربی‌ می‌باشد پس مصرف آن همراه یک منبع چربی‌ کوچک نظیر روغن ماهی‌ یا همراه وعده‌های غذایی میتواند جذب آن را بهبود بخشد.مخصوصا در روز‌های سرد تابستان که شما بسیار بیشتر در محیط داخل خانه یا محل کار سپری می‌کنید زمان بسیار کمی‌ برای قرار گرفتن زیر نور خورشید خواهید داشت.میزان سطح مناسب از ویتامین دی در جریان خون میتواند باعث افزایش سطح تستوسترون، کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، کاهش فشار خون، کاهش شکنندگی استخوان‌ها و بهود حالات خلقی‌ شود.وجود مقادیر کافی‌ ویتامین دی برای سلامت عمومی‌ بدن بسیار مهم می‌باشد و در طول دوره حجم میتواند باعث افزایش سطح تستوسترون به میزان کافی‌ شود. برای آنها که کار پشت میزی دارند روزانه مصرف ۱۰۰۰-۲۰۰۰ واحد ویتامین دی توصیه میشود.در یک تحقیق مشخص شد که مردانی که دارای سطح پایین تستوسترون بودند توانستند با مصرف روزانه ۳۰۰۰ واحد ویتامین دی سطح تستوسترون را به حالت عادی باز گردند اما این کار برای افرادی که از قبل دارای سطح نرمالی از تستوسترون بودند تغییری را ایجاد ننمود.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 15 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.