; راهنمای سفر با تور مشهد از تهران - فال و خواب
با استادکار پاکیزگی ساختمانتان را بیمه کنید

با استادکار پاکیزگی ساختمانتان را بیمه کنید

با استادکار پاکیزگی ساختمانتان را بیمه کنید حتما برای شما هم اتفاق افتاده که وارد ساختمانی اعم از مسکونی یا اداری شده باشید و نظم …

راهنمای بازدید از شمس العماره

راهنمای بازدید از شمس العماره

راهنمای بازدید از شمس العماره شمس العماره نام یکی از بناهای جذاب و جالب تهران قدیم است که در سال ۱۲۸۲ توسط ناصرالدین شاه بنا …

در مورد بازی های گروهی بیشتر بدانیم

در مورد بازی های گروهی بیشتر بدانیم

در مورد بازی های گروهی بیشتر بدانیم آیا از بازی های گروهی اطلاعاتی دارید؟ آیا از افرادی هستید که دور هم جمع می شوید و …

راهنمای سفر با تور مشهد از تهران

مشهد از جذاب‌ترین و پر رونق‌ترین شهرهای توریستی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. علاوه بر قرار گرفتن بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) که زائران زیادی را به سمت خود می‌آورد، وجود مراکز تاریخی و تفریحی و انواع شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار باعث جذابیت این شهر واقع در شمال شرق ایران می‌شود. مشهد شهری با آب و هوای خنک است و جذابیت‌های بصری و طبیعی فراوانی دارد و صرفا، تنها خود طبیعت این شهر بسیار دل انگیز است.

همچنین از دیگر مقاصد گردشگری شهر مشهد وجود بناهای تاریخی بسیار است که از جهات فراوانی قابلیت بازدید دارد که از جمله آنها قدمت تاریخی و نوع معماری آنهاست. از جمله اماکن تاریخی شهر مشهد که بازدیدکنندگان فراوانی دارد بقعه هارونیه است که در طوس قرار دارد. این بقعه در واقع قدیمی‌ترین بنای تاریخی مشهد است. این بقعه بر روی ویرانه‌های طبران ساخته شده که در اطراف مشهد قرار دارد و در نزدیکی آن بنای یاد بود امام محمد غزالی نیز موجود است. هارونیه از جمله اماکنی است که به وسیله گردشگران خارجی زیادی بازدید می‌شود. مشهد دارای دیدنی‌های بسیار دیگری هم هست که بی‌شک به دلیل معروفیت زیاد همه آنها را می‌شناسند از جمله مقبره فردوسی، طرقبه، شاندیز، مقبره خواجه ربیع و…

تور مشهد

تور مشهد به دلیل جذابیت‌های که در بالا گفته شد پر طرفدارترین تورها محسوب می‌شود و در تمامی سال در حال برگزاری است و در واقع باید گفت این شهر از توریستی‌ترین شهرهاست. مشهد به دلیل اینکه دو جنبه را پوشش می‌دهد بسیار شلوغ است. هم جنبه زیارتی و هم جنبه تفریحی. پس باید گفت این شهر در طول سال همیشه ترافیک خود را دارد. در این بخش به توضیح تور مشهد و هزینه‌های آن و انواع آن پرداخته‌ایم.

تور مشهد و سفر با قطار

سفر با قطار برای همه افراد بسیار دلنشین و خاطره‌انگیز است به خصوص اگر این سفر، سفر به مشهد باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است. سفر با قطار به دلیل مناسب بودن قیمت آن و امنیت بالای آن طرفداران زیادی دارد. با انتخاب قطار برای سفر به مشهد به راحتی می‌توانید در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی کرده و علاوه بر آن از سرویس‌دهی‌های عالی قطار لذت ببرید. همچنین قیمت‌های مختلفی که برای خرید بلیط قطار برای مسافران وجود دارد کاری کرده است که دست مسافر در انتخاب باز باشد و به راحتی بتواند با توجه به بودجه خود نوع قطار را انتخاب کند و سفر خود را آغاز کند.

حال مزیت ثبت نام تور برای سفر به مشهد این است که به شما در هزینه‌ها کمک می‌کند و همچنین اینکه می‌توانید از راهنمای سفر برخوردار شوید و این گزینه برای کسانی که بار اول سفر می‌کنند بسیار مفید است چراکه به صورت کامل با تمام جاذبه‌ها آشنا می‌شوند. یکی دیگر از مزایای تورها این است که شما حتی اگر در زمان‌های شلوغ و پرترافیک مشهد بخواهید سفر کنید، به شما امکان سفر با قیمت مناسب را می‌دهد چراکه تورها در مناسب‌های ویژه مانند اعیاد و مناسب‌های مذهبی هم ثبت نام خود را برای انجام سفر مشهد دارند.

برای سفر با تور مشهد از تهران اگر قطار را انتخاب کنید این گزینه به شما سفری ۱۲ ساعته را ارائه می‌دهد و ۱۲ ساعت در مسیر می‌مانید البته اگر با توری حرکت کنید که قطار آن تندرو باشد زمان رسید شما از تهران به مشهد تقریبا به ۸ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

تور مشهد و سفر با هواپیما

اگر قصدتان سفری طولانی‌تر با کاهش زمان ماندن در راه است بی‌شک هواپیما انتخاب مناسبی است چراکه خیلی بهتر می‌توانید از زمان استفاده لازم را ببرید و بسیار سریع‌تر به مقصد خواهید رسید. زمان رسید از تهران تا مشهد با هواپیما یک ساعت و نیم است که همانطور که ملاحظه می‌کنید تفاوت فراوانی با زمان ماندن در قطار دارد. پس اگر بودجه‌تان بیشتر است و می‌توانید هزینه سفر با هواپیما را بپردازید بهتر است هنگام انتخاب تور سفر به مشهد، توری که سفر را با هواپیما انجام می‌دهد انتخاب کنید که این گزینه برای بودجه‌های بالا بسیار مناسب است.

تور مشهد و سفر با اتوبوس

اگرچه اکنون سفر با اتوبوس بسیار کم انجام می‌شود اما هنوز هم هستند تورهایی که سفر به مشهد را با اتوبوس برگزار می‌کنند. هزینه‌های این نوع سفر تقریبا کم است اما افراد در مسیر ممکن است دچار خستگی شوند. البته با اتوبوس‌های درجه یکی که اکنون موجود است شما می‌توانید سفر خود را به خوبی انجام دهید. البته باید گفت این نوع از تور برای افراد مسن و سالخورده پیشنهاد نمی‌شود. اگرچه که ممکن است از بودن در مسیر لذت کافی را ببرید و مشاهده جاده و مناظر بپردازید اما این مشکل وجود دارد که زمان سفر از تهران به مشهد حدود ۹ تا ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد و ممکن است شما را دچار خستگی کند مخصوصا اینکه مانند قطار امکان قدم زدن در راهرو را نیز ندارید.

‌حال با اطلاعاتی که داده شد می‌توانید در میان انواع تورهای سفر به مشهد از تهران هرکدام که مناسب با بودجه و شرایطتان است را انتخاب کرده و سفرتان را آغاز کنید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 28 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.