; دیگر کرم پودر نخرید - فال و خواب
قیمت لکسوس nx300 چقدر است؟

قیمت لکسوس nx300 چقدر است؟

قیمت لکسوس nx300 چقدر است؟ لکسوس nx300 یک خودرو در سایز کراس اوور است که در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت خودروسازی لکسوس به دنیا عرضه …

راهنمای بازدید از شمس العماره

راهنمای بازدید از شمس العماره

راهنمای بازدید از شمس العماره شمس العماره نام یکی از بناهای جذاب و جالب تهران قدیم است که در سال ۱۲۸۲ توسط ناصرالدین شاه بنا …

در مورد بازی های گروهی بیشتر بدانیم

در مورد بازی های گروهی بیشتر بدانیم

در مورد بازی های گروهی بیشتر بدانیم آیا از بازی های گروهی اطلاعاتی دارید؟ آیا از افرادی هستید که دور هم جمع می شوید و …

دیگر کرم پودر نخرید.

کرم پودرها بر اساس ویژگی هایی که دارند، کاربرد متفاوتی هم دارند. می توانیم کرم پودرها را به ۴ دسته تقسیم کنیم، کرم پودر براق، مات، با کاور زیاد یا کاور کم. ممکن است بعد از خرید متوجه شده باشید که کرم پودر شما کاور بالایی ندارد یا به هر دلیل دیگر طبع دل شما نیست، در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور کرم پودری که دارید را به کرم پودر مورد نیاز خود تبدیل کنید. پس از خواندن این مطلب دیگر نیازی نیست که به دنبال یک کرم پودر جدید باشید.

افزایش درخشندگی کرم پودر روی صورت

اگر دوست دارید که فاندیشن شما کمی روی پوستتان براق تر باشد و درخشانی بیشتری داشته باشد، فقط کافی است کمی هایلایتر پودری یا هایلایتر مایع را برداشته و با کرم پودر خود مخلوط کنید. این کار باعث می شود که کرم پودر ماتی که دارید، کمی روی صورت شما درخشان تر به نظر برسد و شادابی و زیبایی بیشتری به صورت زیبای شما هدیه دهد. باید بدانید که میزان هایلایتری که استفاده می کنید، در درخشانی بیشتر کرم پودر شما تأثیر گذار است. اگر هایلایتر ندارید، می توانید سایه شاین را جایگزین آن نمایید.

C:\Users\hp\Desktop\Increase-the-radiance-of-the-powder-cream-on-the-face.jpg

مات شدن کرم پودر و افزایش کاور آن

کرم پودرهای مات همیشه طرفدارهای زیادی داشته است و همه کسانی که پوست چرب دارند، عاشق این کرم پودرها هستند. اگر کرم پودر شما براق است و شما از این موضوع ناراحت هستید، مقدار کمی پنکیک یا پودر فیکس لیدو بردارید و آن را با کرم پودر خود میکس کنید. این ترکیب کرم پودر شما را مات تر می کند همچنین به افزایش ماندگاری و افزایش کاور آن نیز کمک می کند. اگر در انتخاب پنکیک خوب یا پودر فیکس مردد هستید، پنکیک آینه دار لیدو می تواند گزینه خوبی برای این کار باشد. برای جدا کردن مقدار دلخواه پنکیک می توانید از یک براش ابرو استفاده کنید و به کمک آن کمی از پنکک را تراشیده و به کرم پودر براق خود بیافزایید.

C:\Users\hp\Desktop\Matte-cream-powder-and-increase-its-cover.jpg

کم کردن کاور کرم پودر

اگر محصولی که خریداری کرده اید کاور زیادی دارد که چهره شما را بیش از اندازه غیر طبیعی نشان می دهد و این موضوع شما را ناراحت کرده است، بهتر است از این راه استفاده کنید تا پوشش کرم پودر خود را یک درجه کاهش دهید. به سراغ مرطوب کننده پوستی خود بروید، یک مقدار از هر کرم مرطوب کننده ای که استفاده می کنید، برداشته و با فاندیشن خود مخلوط کنید. اکنون شما یک کرم پودر با پوشش کمتر دارید. البته اگر از خشک بودن کرم پودر خود هم ناراضی هستید این کار می تواند یک راه حل اصولی باشد تا کرم پودر دلخواه خود را داشته باشید. با مخلوط کردن مرطوب کننده و فاندیشن، محو کردن آن روی پوست خیلی راحت تر خواهد شد.

C:\Users\hp\Desktop\Reduce-powder-cream-cover.jpg

افزایش کاور کرم پودر

اگر کرم پودر رقیقی دارید که پوشش دهندگی کمتری دارد یا به هر دلیلی دوست دارید کاور فاندیشن شما افزایش پیدا کند، می توانید از یک کانسیلر کمک بگیرید. کمی کانسیلر با کرم پودر مخلوط کنید تا پوشش آن به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

افزایش ماندگاری کرم پودر روی صورت

همیشه کرم پودرهایی که ماندگاری بیشتری دارند، دوست داشتنی تر و کاربردی تر هستند. ماندگاری فاندیشن یکی از جدی ترین معضلات خانم ها در آرایش کردن است. اگر میخواهید ماندگاری کرم پودر خودر را تا حد زیادی افزایش دهید، کافی است از یک اسپری فیکس کننده کمک بگیرید. کمی از از کرم پودر خود را برداشته و با اسپری فیکس مخلوط کنید و بلافاصله آن را با یک براش یا پد روی صورت خود بزنید. این کار برای افرادی که پوست چرب تری دارند به شدت توصیه می شود. اگر پودر فیکس ندارید، می توانید از یک پنکیک خوب استفاده کنید.

C:\Users\hp\Desktop\Increase-the-shelf-life-of-face-cream.jpg

به کمک این راه حل ها می توانید، یک کرم پودر چند کاره داشته باشید و دیگر نیازی نیست که چندین کرم پودر بخرید. فقط کافی است از محصولاتی که در خانه دارید استفاده کنید و کرم پودری که دارید را به کرم پودر دلخواهتان تبدیل کنید و بدین ترتیب می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 27 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.