; تعبیر خواب کشیدن دندان در اسلام ، معنی کشیدن دندان در خواب های ما چیست - فال و خواب
تعبیر خواب خرید سیرابی ، معنی خریدن سیرابی در خواب چیست

تعبیر خواب خرید سیرابی ، معنی خریدن سیرابی در خواب چیست

تعبیر خواب خرید سیرابی تعبیر خواب خرید سیرابی ، معنی خریدن سیرابی در خواب چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل …

تعبیر خواب حصار و حفاظ ، معنی حصار و حفاظ در خواب های ما چیست

تعبیر خواب حصار و حفاظ ، معنی حصار و حفاظ در خواب های ما چیست

تعبیر خواب حصار و حفاظ تعبیر خواب حصار و حفاظ ، معنی حصار و حفاظ در خواب های ما چیست همگی در سایت فال و …

تعبیر خواب کاشت درخت زیتون ، معنی کاشتن درخت زیتون در خواب چیست

تعبیر خواب کاشت درخت زیتون ، معنی کاشتن درخت زیتون در خواب چیست

تعبیر خواب کاشت درخت زیتون تعبیر خواب کاشت درخت زیتون ، معنی کاشتن درخت زیتون در خواب چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این …

تعبیر خواب کشیدن دندان در اسلام

تعبیر خواب کشیدن دندان در اسلام ، معنی کشیدن دندان در خواب های ما چیست

تعبیر خواب کشیدن دندان در اسلام ، معنی کشیدن دندان در خواب های ما چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب پختن حلوا توسط مرده ، معنی دیدن پختن حلوا توسط مرده

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

تعبیر خواب کشیدن دندان در اسلام چیست

اگر در خواب دیدید که دندان خود را می کشید معنی خواب شما از دست دادن یا دوری و مریضی یکی از عزیزان است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب شپش اهل سنت ، معنی دیدن شپش در خواب های ما چیست

تعابیر دیدن دندان در خواب

برای بهتر ارائه شدن این بحث تعبیر خواب دندان را در شرایط مختلف از معبران بزرگ برای شما آورده ایم.

امام صادق ع

تعبیر دیدن دندان در خواب شش نشانه دارد. خانواده و افراد فامیل ، مال و ثروت ، سود و منفعت ، غم و حزن ، آسیب و صدمه ، جدایی از خانواده و خویشاوندان

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب دوستی که باهاش قهری ، معنی دیدن دوستی که باهاش قهری

حضرت یوسف ع

تعبیر دیدن افتادن دندان ، یکی از اقوام و خویشان شما از شما جدا خواهد شد. تعبیر دیدن شکستن دندان بزرگ ، جدل و مشکلی بزرگ است.

منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن دندان در خواب تعبیری دارد که به اعضای خانواده برمیگردد. دندان های فک بالا به مردانی که در فامیل هستند مربوط است و دندان های فک زیرین به زنان فامیل و دندان های جلو به فرزندان مربوط می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب تعمیر پشت بام ، معنی دیدن تعمیر پشت بام در خواب های ما چیست

تعبیر دیدن کنده شدن یکی از دندان های جلویی ، مسافرت و ازدواج یکی از افراد جوان فامیل است. تعبیر دیدن کنده شدن یکی از دندان های کناری ، ازدواج یکی از اقوام دور است.

تعبیر دیدن کنده شدن دندان های عقب ، فوت یا مسافرت رفتن یک از بزرگان فامیل است. اگر در خواب ببینید هیچ دندانی در دهان ندارید ، توانایی پایین در پیش بردن اهداف است.

اگر ببینید که دندان یا دندان هایتان کف دست یا بر روی زمین ریخته ولی با خاک کثیف نشده و گم نشده است ، یکی از اقوام شما دچار ضعف یا آسیب می شود.اگر دندان به خاک آلوده شده و گم شده ، یکی از اقوام شما میمیرد.

تعبیر دیدن دندان کرم خورده ای که درد کند ، درگیری و گرفتاری با دشمن است. اما اگر فقط درد دندان را داشت ، دچار مشکل و بدهی می شوید. تعبیر دیدن دندان های سفید و براق ، زندگی باشکوه خانوادگی است.

تعبیر دیدن دندان های کثیف و زشت ، از سمت خانواده به او غم و اندوهی خواهید رسید. تعبیر درد و متورم شدن دندان کرسی ، اختلاف و مشکل با همسر است.

تعبیر دیدن افتادن دندان و شل شدن لثه ، از دست دادن یا بیماری یکی از خویشاوندان است. تعبیر دیدن افراد بی دندان در خواب ، کوشش و تلاش دشمنان برای بدنامی و رسوایی شماست.

تعبیر خواب دندان ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینید که از دندان ها و دهانتان بوی خوش و مطبوعی خارج می شود ، خویشاوندان و اقوامتان شما را ستایش می کنند. اگر دندان شما درد کند و کنده شود ، نشانه ثروت و مال است.

اگر در خواب ببینید که از دندان ها و دهانتان بوی بد و نا مطبوعی خارج می شود ، خویشاوندان و اقوام شما پشت سر شما غیبت می کنند. اگر دندان شما سیاه باشد ، نشانه غم و اندوه است.

اگر در خواب ببینید که دندان هایتان افتاده است و شما آنها را در کهنه ای بسته اید ، نشانه عمری طولانی و دراز است.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 16 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام فال و خواب و لینک مستقیم بلا مانع است.